fredag 25 december 2009

En liten sen julhälsning till er alla!

Hej,
Hoppas ni alla har haft en härlig Julafton!
*
Det har i alla fall jag och min familj haft...
vi hade stor Jul hos mina föräldrar...
men julmorgonen började hemma hos oss...
då kom Tomten (Kent) hela vägen från Prickberget
där vår Tomte bor när han inte jobbar med att
dela ut klappar till alla barnen...
*
Efter det så satte jag i gång med förberedelserna
inför Julen hos mina föräldrar....
rullade köttbullar,
skivade upp min alldelens egna
chiligravade lax
och hackade en fruktsallad
med vispad grädde till.
*
Sedan var det bara att duscha och
klä oss fina och bege oss till Julfesten!
*
Det blev en mysig Jul med mycket god mat
och många fina klappar...den bästa julklappen i år?
*
Det måste nog bli min gräddvita Le Creuset gryta...
stor nog till min stora familj....
men presentpaketet i Jumboformat från LUSH
är också väldigt uppskattat...
i den finns precis allt
som kan pigga upp en trött mamma!
*
Väl hemma vid 21,30 så var vi precis så där trött som nog alla är efter
Julens alla intryck!
*
Ha det så bra denna Julhelg och ta hand om varandra!
Kram,
Anette

11 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilken mysig julafton du och dina nära och kära har haft.Mysigt.Önskar dej en god fortsättning på julen .Julkramen Rita ♥

Photo by Maria sa...

Ni verkar ha haft en mysig jul, vilket jag också haft tillsammans med mina barn och lite annan släkt..

Njut nu av resten av julen..

Kram Mia

Carolyn sa...

Merry Christmas to you and your loved ones.I am glad you enjoyed some wonderful time with your family.

Take care,
Carolyn

Helena sa...

Hej! Jag önskar dig en fortsatt härlig jul med mycket glädje, gemenskap, lugn och god mat med när och kära! Julkramar Helena

Postgårdsromantik sa...

God fortsättning på julen Ni också!

/Kusin Lena med familj

Hea sa...

Det låter helmysigt med er jul! Hoppas julstämningen håller i sig och att ni får underbara dagar! Din butik och blogg ger mej ny inspiration!

Elzie sa...

Lät härligt med den julen. God fortsättning på er.
Kram Elzie

Monica sa...

Hej !!!!!!
Underbart !!!!!
Önskar dig mysiga mellandagar och ett Gott Nytt År !!!!!!
Kram,
Monica i Rom

heavenandearth sa...

Hej Goa Du!

Vilken härlig jul ni haft!
Åh, vilken lycka att få saker från härliga Lush!! :-)

Önskar dig o familjen en riktigt härlig Nyårsafton o Ett Gott Nytt År!

Stor o Varm Kram från Iréne

Unknown sa...

Hej
Oj, här är det mycket att se,
besök gärna mina två boggar;

https://vindsromantik.blogspot.com
www.magsromantiskasmycken.blogspot.com

Nu ska jag fortsätta botanisera på din underbara blogg.
Många Kramar

Ullis/Leva på landet sa...

så mysig jul ni verkar ha haft. Hoppas att allt är bra.

Önskar dig ett riktigt
~GOTT NYTT ÅR~
Kram Ullis