onsdag 16 juni 2010

Små näpna badflickor i 40-tals stil...och en och annan krokhylla....

Hej mina trogna läsare!
*
Hoppas allt är bra med er....här är allt i och för sig bra...
men dagarna går med en svindlande fart...
Fullt upp från morgon till kväll!
Tänkte i alla fall lämna ifrån mig ett livstecken...
och visa några av mina nyheter...




Nyckelhängaren här under är min favorit...ser ut som om den varit med sedan
förra århundradet!
Den mörka, nostalgiska klockan har också
den rätta patina som gör att den ser ut att ha en historia....
-undrar vad den har varit med om?
Den ståtliga damen är lite speciell...
den går att öppna...som en ask...
Vad gillar ni våra 40-tals badflickor...
hur näpna som helst!

Som vanligt så finns allt på bilderna under nyheter i butiken...
Ha en skön vecka!
Kram,
Anette

4 kommentarer:

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

Hej där i sommarvärmen..
Vilka underbara ting som kommit!
Jag vill ha allt!

Nu önskar jag dig och din familj
en fin vecka...
kram från mig

Birgitta sa...

En liten sommarhälsning till dej.
Kram Birgitta

Anna-Leena sa...

Underbart fina saker du visar helt i min smak :) En jättefin blogg.

Trevlig helg
Mvh Anna-Leena

Ullis/Leva på landet sa...

Så mycket snyggt du har fått in till butiken. Skulle ha huset fullt med saker om jag hade din butik.
Ha en fortsatt skön helg!
Kram Ullis