måndag 15 november 2010

Santa har kommit för att stanna....

Visst är han fin?!
Jag vet inte när jag ska sluta bli så personligt inblandad
i mina varor som finns i Ofelias Hus sortimentet...trots att det formligen väller in olika varor med liiite lagom mellanrum så blir jag alltid lika tokförtjust i sakerna.
Jag packar upp dem, arrangerar dem för att sedan fota dem...
och jag tycker alltid att de är sååå mycket finare än vad de var när jag med svår beslutsångest valde ut dem, på någon av mina leverantörers hemsidor...
för månader sedan...

Ängel, 149 kr.

Imorgon ska de arrangeras och fotas igen...denna gång är det alla nyinkomna bokaskar som ska få nya franska, lantliga och shabby bilder till hemsidan...KUL!
*

I Drömhem & Trädgårds aktuella nummer, UNDERBARA JULHEM så är faktiskt mitt hem med!

Reportaget är gjort i fjol...och det var riktigt roligt att se hur jag hade dekorerat inför julen då...sådant glömmer man ju annars...

Ha det gott!

P.S I morgon ska jag köpa Hyacinter....har längtat så efter den doften...

Kram/Anette

7 kommentarer:

Skogslyckan sa...

Ja du inspirerade mig med så härpå morgon kvisten. Det blidde en liten order...
Kramar Pia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Den tidningen ska jag köpa så fort jag ser den, spännande. Och du har så fina nyheter jämt, du är bra på och plocka ut guldkornen. Den tomten var läcker.
Ha en fin dag
Varm kram
AnnaMaria

Vit som snö sa...

Då vet jag vilken tidning jag får skaffa mej:) Vad kul!
O jag har liksom väntat på bokaskarna...ganska sugen på en sån:)
Härliga inspirerande bilder!!
Ha det gott! Kram Cilla

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

Hej!
Förstår att det måste va svårt att välja,men du har så god smak så det kan ju aldrig gå fel där...Och vilken lycka att få plocka upp dessa leveranser och fota det vackra...

Ha det bäst/angela

Jejje sa...

vilka vackra saker:))beundrar...../jejje

Unknown sa...

Hej !
Jag hittade dig tack vare tidningen som jag fick i dag. Måste säga att man blir stum av beundran vilket hem o vilka grejor du har helt ljuvliga.
Ha en fortsatt bra vecka
kram

Det vita dårhuset sa...

Underbara grejer!!
Jag har ju den tidningen... Ska kolla med en gång :)!
Kramar Erika