tisdag 1 mars 2011

Underbara skyltar har kommit till Ofelias Hus!

Ett snabbt hej...ska iväg till tandläkaren med sonen...sedan direkt till sjukhuset för provtagning med Alva.
Måste bara visa er de underbara skyltar som kommit...vilken skyltfreak jag är...
men jag kan inte låta bli att öka på lagret av skyltar när de är så fina...
Jag ska ordna skyltkategorin i butiken så det blir lättare för er att hitta rätt skylt...
men det blir nog efter sportlovet...det är svårt att hinna jobba med barnen hemma..

Antikvit sjal i spets, 249 kr.

Romantisk skylt med texten:"MOM - I cherish my memories of home and you"

Nu måste jag rusa...ha en fin dag mina vänner!
Anette

2 kommentarer:

Lisa sa...

Hej !

Mom skylten blev ju bara ett måste. Såå mycket fint du har.

Kram Lisa

topdesign sa...

Hej!!
Vilken fin skylt du har fått!
Såg i förra inlägget att du fått leverans från oss på Ib Laursen med. Vad kul det är att se när ni börjar få nyheterna till butikerna.
Ha det bra!!

Kram Lena