tisdag 13 mars 2012

Tävlingen är avgjord!!


Nu är det hög tid att dra en vinnare i vår tävling!
 1:a pris är en valfri skylt från Ofelias Hus skyltsortiment.
Den vinner Anette i Orsa med bloggen: vitarosor.blogspot.com
GRATTIS!
*

Två tröstpris i form av ett lantligt syskrin....det ska också delas ut, det blir till Lisa i Örebro, frelugan.blogspot.com
och Maria i Olofström, nattmia.blogspot.com
*
Hör av en på min mail anette@ofeliashus.com...så jag får er adress och vilken skylt som du, Anette väljer.
Så kommer snart priserna till er!

Tack alla andra som varit med och tävlat....er tur kanske kommer nästa gång :)

Ha det gott!
Anette

6 kommentarer:

Anette sa...

WIIIII !!!!!! Åhhh jag är sååå glad ;) Tjohooo!!
Vilken himlans tur jag har ;)
Ska genast kika in till dej och kolla på skyltarna hi hi
Tusen tusen tack snälla
Kramen Anette

Photo by Maria sa...

men man tackar, vad glad jag blir =) Går in och skickar min adress på en gång..

Tack snälla!!

Kram Mia

katha´s kortmakeri sa...

Grattis till de lyckliga!
Ha en fin kväll.
Kram Katha

Vita Falkens Lantliv sa...

Stort grattis till vinnarna!! Tack för en fin fin tävling;)

Kram Susanne

Lisa sa...

Hej Anette..Men jisses såå glad jag blev över att få en sån underbar vinst. Och att att överhuvudtaget få vinna är ju stort de. Sänder min adress på mailen. Ibland så kommer verkligen en uppmuntran när man som mest behöver den. Och du kom med en sån nu hjärtat för de har varit lite ledsamt ett tag. Tusen miljoner tack för en fin utlottning och att jag fick äran att vinna. Allt gott till dig och de dina...

Kramar Lisa

Matxalen sa...

Congrats to winner and thanks for this oportunity