torsdag 22 maj 2008

Cirkeln är på väg att slutas...

Stämningsfulla bilder från min drömgrossist....
















Snart, mycket snart så finns dessa att köpas på Ofelias Hus.


Jag har äntligen blivit klar med min hemsida, eller klar och klar, jag har bestämt mig för färg och form och vilken stil den ska ha. Vilka betalnings- och fraktsätt och bestämt sökord till sökmotorererna m.m. Det har varit en riktig prövning för min beslutsångest, många "om och men" har det blivit. I går skickade jag det vidare till min webbdesigner och efter ett samtal med honom så kändes det ganska bra. Sidan, ansiktet utåt på "Ofelias Hus" kommer att bli bra, jajjamänsan.

Jag har tagit till mig något som Ceasar Milan säger till alla sina omöjliga hundägare, nämligen att inte focusera på negativa tankar om allt hemskt som kan hända utan att tänka positivt, bara positivt!!
I går kväll fick jag svar från en drömgrossist, så nu är det fin-fina varor på väg till Ofelias Hus. Medan jag brottades med min beslutsångest och försökte få klart för mig om just denna ljusstake passar in eller om jag i stället valde den lite slätare modellen, då kanske det blir bra, eller kanske inte?
Då minsann, ringer en väldigt käck kvinna från ännu en drömgrossist och undrar om jag ville ha deras katalog.
Jo men visst!
Med det så kommer jag att vara "säkrad", då har jag tre superbra grossister att beställa ifrån.

Det är ju en jättebra början!
Jag fantiserar redan om deras Julsortiment ! Hur mycket vackert ska de inte finnas då?
Nåväl, det är inte jul än !

1 kommentar:

Sara sa...

Vad mycket fint! Jag kommer att bli en stamkund, det vet jag redan! Och man längtar nästan till jul faktiskt...