tisdag 6 maj 2008

Första dagen med egen blogg...


Kul med egen blogg, för några månader sedan visste jag inte vad det var, ja jag vet vad ni tänker -urtidsmänniska!!! Eller ??

Saken är den att jag är ganska långt ifrån en urtidsmänniska, jag har bara haft lite andra prioriteringar... jag är nämligen sjukligt intresserad av heminredning och det där med datorer hör väl till den andra hjärnhalvans förmån att fördjupa sig i....

Inte nu längre, jag har lyckats förena dessa två olikheter, jajjamänsan nu dansar den datoriserade halvan tango med den mer konstnärliga delen av hjärnan.


Det är nämligen så att jag har efter 13 år som hemmamamma till fyra helt underbara ungar (fast ganska högljudda och utrymmeskrävande ibland) tänkt att helt utan förbehåll tänkt slänga mig in i denna cyberspace.

Jag står i startgroparna med att öppna min alldelens egen nätbutik, gissa vad den ska heta??


Ofelias Hus!!


Kort och gott, döpt efter min andra dotter Engla Ofelia.

Det ska bli en kul resa att göra, hoppas Ni har lust att följa utvecklingen...fortsättning följer.


Nej nu ska jag koka lite kvällste, min äldsta, Evelina har bakat helt ljuvliga chokladmuffins..mums.


Inga kommentarer: