torsdag 2 juni 2011

Plåtbilar i gammal tappning....

Brandbil i plåt, 325 kr.

(Länk till butiken om du klickar på bilden)


Jag har fastnat för plåtbilar i gamla, vintage modeller...så det fick bli några till Ofelias Hus.

De är så charmiga, speciellt brandbilarna...vintage flygplan är på ingående.

Plåtbil, bubbla, 328 kr. Brandbil, 299 kr.


Plåtbil, 449 kr.Plåtbil, 328 kr.


*

Alva har haft lite feber sedan i förrgårnatt men är bättre idag, skönt!

*

Jag blir inte klok på denna blogger...det går inte att länka härifrån till butiken som jag förut gjort.

Det går fortfarande inte att publicera härifrån heller....blir tokig snart!

*

Vi har äntligen vår omstylade sida klar....Ofelias Hus har fått en makeover och denna gång fungerar den också, Nordisk E-handel har gjort ett bra jobb!

*

Min älskade man har jobbat hårt med allt som har gett mer jobb omkring detta byte!
Byte av sida har gett oss ännu ett betalalternativ, nämligen:

Klarna Dela upp betalningen.

Du kan ha upp till 50,000 kr på ditt delbetalningskonto.

Du betalar varje månad och kan när som helst betala hela kvarvarande belopp, om du vill.


Idag ska jag plantera mina blommor som jag tidigare köpt!

Kul!


Ha det gott!

Anette

1 kommentar:

linnea-maria sa...

Vad söta de är. Jag tänker på Jan Lööf's böcker när jag ser dem. :) Ha en fin helg Kram /Therese