torsdag 4 augusti 2011

Ena delen av terrassbygget....

Så här blev den nya terrassen åt det ena hållet...andra sidan får ni se när den är klar...
Jag och Ofelia premiärsitter efter styling....tekoppen smakade riktigt bra efter allt slit med målningen...som har varit min uppgift i bygget.
Ofelia tycker det är för ljust med allt vitmålat när solen ligger på...
gulliga Ofelia som har varit med och "byggt" och hon målade faktiskt grinden ner till trappan från terrassen...
Mitt älskade te...
Det blir många koppar per dag..mummmms!
*
Nej, nu ska mannen, jag och småflickorna på tivoli...
Det är festival i stan och då ska det åkas karusell och ätas sockervadd!
*
På lördag är tjuren från Wales här (visst brukar han kallas så, eller?)
... ni vet, Tom Jones...
Vi har biljetter och är det bara regnfritt så ska vi se honom sjunga....
*
Ha det gott!
Anette

4 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilka ljuvliga terassbilder!! Det är så fint och med vattnet i bakgrunden kan man önska att de var sommar jämt. Så härligt att sitta där och koppla av och dricka gott te.

Kramar,
Regina

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

Hej där !

Åhhh vad fint ni har det...
Förstår att ni är nöjda ;)
speciellt med en sån söt hjälpreda
oppas ni ar/haft en underbar sommar
Ännu finns det dagar kvar att njuta

Ha en fin helg
kram från mig//angela

Hanna sa...

så fint du har det.
Ha en fin helg.
Kram¨
Hanna

Judi sa...

I so enjoy your blog. Everything is so very lovely. Just the kind of things that I love to look at. Thank you for sharing.
Judi