lördag 2 augusti 2008

Inspirationsbilder från Vintage & Vogue...

Jag helt enkelt ÄLSKAR amerikanska bloggsidor, dessa bilder är från min nr.1 av dem alla, nämligen Cindy, som har My Romantic Home, adress längst ner.
Här har hon besökt en nyöppnad butik som heter Vintage & Vogue, det finns fler bilder därifrån på hennes hemsida. Jag rekomenderar alla som vill ha en stor portion med inspiration att besöka henne, duktig är hon också på att ta vackra bilder, se själva...










Tänk att få besöka en sådan skattgömma, jag tror att jag hade handlat mig fördärvad, hi-hi...

Bilderna är lånade av http://www.romantichome.blogspot.com/.

Ha en trevlig lördag !

8 kommentarer:

IKT i min vardag sa...

Tack för dina kloka kommentar, jag tror nog att det blir så som du säger :-)

Härliga inspirationsbilder!

Kram

Vecka - Vecka sa...

Så fina bilder! Ska kolla in den bloggen!
Fin och personlig sida du har annars!

Kram,Lotta

♥ Fyra årstider sa...

Så många söta saker på en och samma bild...önskar att man vore lite rikare för saker att inhandla finns det gott om.
Kram Lotta

Ullis/Leva på landet sa...

Så underbara bilder. Måste titta in där när jag återkommer nästa helg.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Ojj oj vilka fina bilder du visar...
mvh Linda

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Tack för din goa komentar... jag har nog upptäkt att jag gillar att fotografera... Synd att man inte kom på de tidigare.. hi hi...
Synd att de va lite för lång resväg till den urromantiska butiken.. jag höll på att trilla av stolen...

Såg också att du har chihuahua (vavvor) när ska hon valpa??... sötnosen...

Har du en butik också???

mvh Linda

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

ja de blir kalas de.... vi håller tassarna...
Kram Linda

LillaFlisan sa...

Tack, för tipset. Det blir nog som du föreslog. Vit bas...
Det sparar mycket tid dessutom eftersom väggarna redan är vita och möblerna också.
Jag är ju så ombytlig så med ditt förslag kan jag ju liksom både ha kakan och äta den :-)..
Ha det bra!
Flisan