fredag 11 februari 2011

Lite kommande påskvaror....

Ett litet snabbt hej från mig...har fullt upp idag!
Först ska jag packa leveranser...
sedan luncha med Evelina, Josef och mina föräldrar och ev några av mina syrror.
Efter det bär det av till affären och handla det
som behövs till E tacofest ikväll + hyra en film som tjejerna ska se.
Sedan fort hem och städa, fixa och dona inför festen.
Igår strök jag 6 våder gardiner till v-rummets 3 fönster. Tvättade också de lattefärgade sofföverdragen som absolut måste hinnas byta...har fortfarande haft de julröda överdragen...hemskt, jag vet...men det har inte funnits tid...
Ville visa er några påsknyheter som kommer
till Ofelias Hus i lagom tid innan påsk.



I helgen blir det att besöka en gymnasieskola som E funderar på att söka till.
Josef har en hemmamatch och en bortamatch i Torneå...E ville att vi besöker IKEA i samma veva för att titta på sängar...hon har önskat sig en ny i present...
Ja, så ser min helg ut...mycket för min del...jag som mest gillar att vara hemma och softa...det är nog tur att vi har barnen för annars skulle det bli alldelens för mycket hemmatid...hehe..
*
Nu måste jag rusa...så mina kära kunder får sina paket!
*
Anette

7 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilka söta plåtskyltar med påskmotiv. Ibland går helgerna så fort så det känns som det är fredag och så måndag direkt=) Men någon liten stund att softa på behövs då och då.

Ha det så fint och jag önskar dig en skön helg!
Kram,
Regina

Hanna sa...

fina påsk saker.
Ha en fin helg.
kram Hanna

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Åhhh så mycke fint vill ha ;)
Måste nät shoppa lite mer nu tror jag.. Man kan ju inte bara renovera hihhi..
Den där chokolat burken och änglavingarna va ju bara för fint.. Och porslinet i din header är ju så sött...
Hoppas ni får en härlig myshelg..
Kraaam Linda

Anonym sa...

Hejsan!! Du visar så mycket fint som vanligt!!Vill bara säga att jag just fått hem den svarta ljusstaken från dommo och den är helt underbar!! Mvh Åsa W

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Vilka härliga askar och plåtskyltar! :)) Jag har en son som precis ska välja gymnasium, det har varit några turer fram o tillbaka men nu tror jag att han har bestämt sig. :)

Önskar dig en skön fredagskväll. :)

linnea-maria sa...

Åh vilka fina påsksaker!! /Therese

Änglarum sa...

Längtar till påsk♥ oh villket mysigt påskpynt..kram Jessica