söndag 13 mars 2011

Energin är sååå låg just nu....

Nu är timmen sen och jag borde ligga i sängen på sköna kudden...
Ville först titta runt hos er....
jag har inte varit ute på nätet de senaste dagarna,
ville se så ni alla mår bra...
Jag har själv inte mått så bra på sistonde...
inte sjuk men slut, helt slut...
mannen fick fara på Alvas doktorstid och på ett möte
med hennes team som redan var bokat...
annars brukar det vara jag som sköter det...
men det gick inte,
en konstig känsla ungefär som att jag var en bil som fått slut bensin...
helt stilla i soffan har jag legat och stirrat på tv...i tre dagar...
nu känner jag mig något bättre men fortfarande väldigt trött och slut...
Mitt i allt så har äntligen vår omstylade hemsida blivit klar!
Det var på tiden, de har jobbat länge och väl på den...
lite för länge...
Det är mycket nytt att sätta sig in i,
som tur har jag mannen min
som gladeligen
slängde sig in i den nya sidan
för att lära sig allt om den...
jag däremot blir trött bara jag tänker på allt nytt
som jag måste förstå...
*
*
Ha en bra vecka my friends!
Anette

10 kommentarer:

Lisa sa...

Oj, men du har nog haft lite för mycket att göra ett tag. Akta dig bara så du inte bränner ut dig. Det är lätt att göra det speciellt när man också gör nåt som är roligt. Då märker man det inte ens. Ta nu hand om dig...
Kram Lisa

Vitt hus med svarta knutar sa...

Kära vän, det låter som du har tagit alldeles slut på dig...du måste vara rädd om dig. Det är tur att ni är två, för det verkar som ni har väldigt mycket omkring er. Jag tänker på dig och hoppas att du får lite energi av att bara vara några dagar.

Kramar,
Regina

Det vita dårhuset sa...

God morgon!
Jag vet precis hur du känner!! Har varit lika de senaste veckorna..... Jag kan tänka mig att det inte är så roligt att ha butikens ansvar när man mår som man gör......!
Hoppas dagen blir bättre gumman!

Kramar Erika

Ett Vitare Hem sa...

Kroppen sa nog ifrån du har haft så fullt upp ett tag, var rädd om dig finaste du!
Ha en underbar måndag!
Kram/Lena

Skogslyckan sa...

Du måste vara rädd om dig och tänka dig för. Du har nog legat i för mycket. Det är skönt att du har en hälft som rycker in när du är vissen.
Sköt om dig goa du.
Kram Pia

Photo by Maria sa...

Vad bra att du lyssnat på din kropp och vilat när du känt dig så trött och slut..

Ta nu hand om dig och fortsätt lyssna på kroppen..

Kram Mia

Hemma hos Razzel sa...

När jag känner så där brukar jag tänka att det är kroppens sätt att tala om att den just nu kämpar mot någon bacill eller virus - så det är bästa att ta det väldigt lugnt och ge kroppen en chans!

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

Hej !

Du måste ladda dina batterier !
Kroppen måste få andrum....förstår
om det är svårt att ta det lugnt med alla måsten... vet precis hur det känns...allt bara snurrar och man är sååååå trött och orkeslös....det enda
man kan göra är att just lyssna på kroppen och vila...

Hoppas verkligen att du har tid att vila dig...
stor styrkekram/angela

Plupps krypin sa...

Bra om du lyssnar på kroppens signaler om vila, och be om hjälp med saker. Det finns kanske nån som kan göra en del av dina sysslor, delegera arbetet.
Var rädd om dig och må så gott.
Kram Yvonne

linnea-maria sa...

Åh här kommer lite energi och styrkekramar!!! Lyssna på kroppen och vila ut nu ordentligt. Kram /Therese