måndag 10 oktober 2011

Höstmys med lantliga lanternor...



Sitter och smaskar i mig en stooor bit av den smörgåstårta som vi fick med oss hem efter kalaset hos mina föräldrar....muuums!
Har precis packat och skickat iväg alla helgbeställningar...jag värmer mig med en mega tekopp....fingrarna blev alldelens stelfrusna när jag var i lagret och packade...det har hänt något med golvvärmen...den är helt off, så någon värme var det inte där idag .
*
Ska snart förbereda för besöket hos Alvas doktor...

Ha en fortsatt skön måndag!
Anette

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hu, det låter kallt! Hoppas det är lätt att ordna/laga så du får lite värme där på lagret snart igen...
/Susanne

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Ohh fy så kallt, fyser man om fingrar o tår så fryser hela kroppen :)
Jag älskar när dina julsaker kommer in :)
Älskar din blogg och din butik, du är duktig!
Ha en fin kväll.
Kram på dig.
Jessica

Carolyn sa...

You always have such beautiful things in your shop!

Thank you so much for your prayers for Lucas and I pray all goes well for Alva also.

Take care,
Carolyn