fredag 20 januari 2012

Nytt i butiken...och Lotus Publishing vill publicera mina inredningsbilder i ett Italienskt magasin...

Plåtskylt i industriell stil, med underbar text...
55 x 33 cm.
219 kr.
 Jadå, kureras hela helgen...jag har varit sjuk sedan julhelgen...och det vill inte släppa... Tror det kan bero på att jag inte tar sjukledigt...går ju inte när man är ensam företagare...finns ingen som tar över, heller.
Vintage klocka i shabbad mörkbrun färg....i trä och med glasfönster...Höjd, 48 cm579 kr.
 Men nu i helgen ska jag iaf vila och försöka bli fri från denna eviga hosta och förskylning..:-)
*
Det blir svårt för huset skulle behöva få sig en riktig städhelg...kanske man skulle prova delegera städuppgifter...till de övriga inneboende i detta stora vita hus..:-)
Plåtskylt som alla familjer borde ha, i lantlig shabbad stil.
75 x 30 cm
By the way....
Fick i veckan en förfrågan av ett stort inredningsmagasin (Lotus Publishing) från Italien, de vill publicera bilder av mitt hus i sitt magasin. De hade fått upp ögonen för mina bilder från vårt hem på nätet och vill skriva en artikel om dem....vill att jag sänder dem 15-20 högupplösta bilder.
Kul, men jag har inte hunnit/orkat se igenom mina inredningsbilder denna vecka..kanske måste ta mig tid till det i helgen...mellan vilan och städningen...
*
Nej, nu ska jag koka lite hett te och slänga mig i soffan!
/Anette  

4 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Gokväll!!!
Börjar med att Gratulera till förfrågan du fått!! Såå kul..hoppas du orkar ta tag i det!
Kurera dej nu riktigt ordentligt...!!
Kram och krya på dej!!!/Annika

Vitt hus med svarta knutar sa...

Grattis! Vad roligt att få en sån förfrågan=)

Hoppas att du blir kry snart, det är inget roligt att släpa på en förkylning i evigheter.

Ha en skön helg nu och sköt om dig!
Kram,
Regina

Anonym sa...

Vad spännande! Delegera städningen och lägg dig på soffan och kurera dig och gå igenom bilder stället!
Krya på dig!/Susanne

Hanna sa...

Hej!
Så mycket fint.
Kram
HAnna