söndag 20 april 2014

Solen skiner - ta vara på dagen!


Hej,
Påsken är snart över....och jag vaknade i morse och kände mig piggare än jag gjort på jättelänge!
Underbar känsla!
Ska dra nytta av all energi och städa upp på gården, ni vet...kratta, sopa och dona lite i krukorna. Blir nog att plantera några vårblommor!




Nej, nu ska jag ut i vårsolen innan energin sinar! :-)
**
Påminner om att söndag är sista dagen som vi har halva priset på alla inrednings- och receptböcker. Även halva på alla bokaskar.

Använd koden: bokrea.

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Hoppas du haft en skön påskdag och njutit av sol och värme. Jag har klickat på länken och letat i din webbutik, men kan inte hitta boken Fantastiska feriehus - Under Nordiska Himmelstråk? Har den tagit slut?
Kram,
Regina

Ofelias Hus sa...

Hej Regina
Ja, den tog slut när vi hade den på kampanj. :-(

Mvh
Anette