fredag 28 januari 2011

Härligt med fredag!!

Vacker text att pryda väggen eller en möbel med.
Lätt att ta bort när du en dag är trött på den!





Efter flera månader av kyla och frusna kinder så fick vi äntligen njuta av nollgradigt väder....
Jag fick riktiga vårkänslor!

*

I kväll ska vi se Let's dance, jag har 2 favoriter....

Frank och Alexander, hoppas de får vara kvar!
*

Bilderna idag är lite nyheter, vill ni se fler så klicka HÄR!

I helgen fyller mina yngsta syskon år...ett tvillingpar som alltid firar sina födelsedagar tillsammans. Det skvallras om att det vankas TACO-buffé...inte illa!

Ha en riktigt härlig helg!

Anette

3 kommentarer:

Bittan sa...

Hej !
Oj oj oj vad mycket fint du fått in .....nu har jag äntligen haft tid att kolla ordentligt. Vi åker på semester nästa v ,återkommer efter det om jag inte gjort mig totalt pank i USA :-) Vill ha massor .

ha en mysig kalashelg
Kram Bittan

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

Jag gillade verkligen väggordet "always kiss me ....."

Ha en härlig helg! Kram Sanne

Ett Vitare Hem sa...

Åh så mycket fina saker du fått in!
Ha en underbar dag!
Kram/Lena