söndag 30 januari 2011

Wonderful sunday!

I dag skiner solen så underbart...åh, vad härligt! Med solen kommer orken och lusten inflygandes in genom fönstret och i magen känns det så där pirrigt och glatt igen...

Huset fylls av doften av amerikanska pancakes..äldsta dottern, Evelina steker små runda och perfekta pancakes och småflickorna står tåligt och väntar på fler....

Vintage glaskupor i fattigmanssilver med fat, från 229 kr.


Sjal i fransk lantstil, 199 kr.
*
Mmmmums, måste nog också smaka några...om det blir över....sedan ska jag ta itu med helgens alla beställningar...har också några kvar sedan i fredags då Alva hade ont i huvudet och kändes varm så hon var hemma med mig....då blev inte alla beställningar riktigt klara...

En rolig nyhet är.... jämfört med Januari i fjol så har jag dubblerat min försäljning under Januari månad i år...

Opps, nu blev det lite skryt...hoppas det går bra i detta jante-land, hehe...

Ha en underbar söndag!

Anette

5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var inte skryt, det var fina nyheter. Det ska du vara jätteglad för, januari tror jag är en knepig månad. Det är jätteroligt att din butik går så bra.
Stor kram
AnnaMaria

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

hallöj!!

Grattis vännen till den ökande försäljningen! Så roligt att det går
åt rätt håll,ett bevis att du gör sakerna rätt helt enkelt...

Ha nu en lovely söndag
Kram från mig

Anonym sa...

Hejsan!! det är inget skryt alls! Du har en av de allra bästa nätbutikerna enligt mig,för att inte tala om bloggen med all underbar inspiration!! Ha en fortsatt trevlig söndag,hälsningar Åsa

Hanna sa...

Så roligt att det går bra för dig och ett jätte fint hjärta visar du.
Ha en bra söndagskväll.
kram
Hanna

Hemma hos Razzel sa...

Skryt på du bara - vi glädjs ju med dig!!! ;)