måndag 30 maj 2011

Mamma...min allra bästa vän!

Helgen har gått i familjens tecken!

Vi har blivit bjudna på festmat både hos svärföräldrarna och hos mina föräldrar och träffats, syskon och kusiner i en härlig röra...

(Så någon morsdagshälsning här inne hann jag inte med igår, sorry....)

*

Ett stort morsdags grattis till min älskade mamma!

Vad vi hade det mysigt igår!

*

Du är min absolut bästa vän...

Med dig kan jag prata om allt mellan himmel och jord...

rådfråga och få stöttning när jag känner att jag inte räcker till för min familj...

Det mest otroliga av allt är att du tar dig alltid tid att lyssna trots att vi är fem syskon.

Hos dig och pappa har vi alla en given plats runt bordet

alltid med något hembakat, smarrigt fika/mat!

LOVE YOU!

*

Ha en riktigt bra dag mamma,

och förstås alla andra mammor ute i cyber rymden!


Anette

Inga kommentarer: