måndag 13 juni 2011

Underbara sommarlov!



Alva och jag !

*

Hej,

Det har varit en hektisk vecka med många skol/dagisavslutningar....

Jättekul har vi haft!

Har också firat en av mina älskade systersbarn, Oskar som har tagit studenten...HURRA!!

*

Jag har fått en award av Jenny med bloggen Mindfullness.

Den går ut på att berätta 8 saker om mig själv...så här är de...


1. Jag är en riktig enstöring...otroligt beroende av att få ha egen tid...haha, låter som ett skämt i vår stora familj...men små stunder räcker.

2. Jag är en riktig teslukare...stora rykande tekoppar...oändligt många per dag, helst Earl grey!

3. Jag är otroligt familjekär, skulle kunna utplåna mig själv för att göra det bra för mina närmaste.

4. Jag är sjukt flygrädd, blir svettig om händerna bara jag tänker på att flyga...ouiiii!

5. Hatar när folk kommer förbi utan att ringa och höra om det passar först.

6. Påbörjar ofta många saker samtidigt, men mår bäst av att göra en sak i sänder.

7. Fascinerad av allt vad dokumentärer heter, helst de som handlar om ovanliga sjukdomar, BB-dokumentärer eller sjukhusdokumentärer typ Kungliga lasarettet i Tv4-fakta.

8. Fotfobi, tycker att alla fötter utom små babyfötter är super äckliga.

*

Med denna award så tar jag och bloggen sommarlov.

Vi ses till höst när skolorna börjar om :-)


Hoppas ni alla får en skön och härlig sommar!

Anette

6 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag önskar dig och din familj ett underbart sommarlov! Vilken fin bild på dig och Alva!

Vi ses igen i höst!
Kram,
Regina

Mandelhjärta sa...

Mysig bild! ;)
Ha nu en superhärlig sommar!
Njut allt ni kan!! :)

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

Hej !
Åh vad söta ni är tillsammans ;))
Önskar Er den finaste sommaren

En stor varm sommarkram från mig

Ullis/Leva på landet sa...

Visst är det härligt med alla skolavslutningar. Det är något visst med dem. Grattis till din award.

Önskar dig en riktigt skön midsommar!
Kram Ullis

Postgårdsromantik sa...

Hej kusin Anette!
Sitter här och läser i Din blogg, vilken jättefin bild av Dig och Alva. Några inlägg tidigare ser jag moster Britt-Inger med ett, för mig, helt okänt barn, jag funderar så pannan går ikors, Susannes barn är äldre än barnet på bilden och Jonathans är yngre (baran någon månad/några månader av vad jag läser) och Dina känner jag ju igen från bloggen. Försöker tänka efter men lyckas inte alls. Hmmmm...jag ska ringa mamma omgående!
Ha en fin sommar och hälsa de Dina.

//Lena med familj

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Trevlig sommar

Kram Annica