lördag 25 juni 2011

Lite nyheter från Ofelias Hus....

Tänkte lämna ifrån mig ett litet livstecken....kan inte låta bli att blogga trots sommarlov ;-)
Jag tänkte visa lite nyheter från Ofelias Hus...jag har tagit dessa bilder med min nya Canon EOS 5D. Försöker lära mig alla finesser, men det tar sådan tid...
Vi har fått hem helt underbara hyllor med järnkonsoller, trät är vaxat och behandlat helt enligt en gammal fransk tradition.
*
Jag bara älskar allt i gröna nyanser...tittade i onsdags på "Leila bakar i Frankrike" och såg där att hon har som vanligt lyckats med att få till den rätta vintage inredningen och till min förtjusning så gick den i GRÖNT.....
*
Här har ni några nya GRÖNA varor från Ofelias Hus
som jag hoppas att ni får inspiration av....
*
Ha det gott i sommarvärmen!
/Anette

1 kommentar:

Anna sa...

Vilka helt UNDERBARA saker!!
Det gröna påminner om en brun stor korg jag hade en gång, men handtag av grön metall format som lövslingor. VARFÖR slängde jag den?? Den hade varit hur shabby chic som helst nu!
Kram Anna