onsdag 3 juni 2009

Juni tävling hos Ofelias Hus !!

Hoppas ni har en alldelens underbar dag,
mina kära bloggvänner...
*
Kände att idag var en ypperlig dag
för en Ofelias Hus tävling!
*
1:a pris är en "Pharmacie", Zinklåda...
perfekt för salubrin,
plåster för små sommarben
och för solskyddet...
*
2:a priset får denna gång bli ett seglarpar i sann
"Old fashioned style"... 3:e priset blir ett litet tröstpris...
två st glaslyktor i "dimmiga" glas...

Tävlingsreglerna är enkla,
som vanligt är du med och tävlar om du länkar
till mig på din egen sida med

den översta tävlingsbilden,
uppger var
tävlingen håller till ...
och lämnar en kommentar
på detta inlägg...

Tävlingen pågår t.o.m 3 Juli...


LYCKA TILL !!

*
Nu ska jag pyssla om mina
små förkylda flickor...

Önskar er en riktig härlig och kreativ dag!

Kram
Anette

85 kommentarer:

Lisa.L sa...

Hej hej ! Vilka söta priser =) klart man vill vara med och tävla =) och så klart länkar jag i min blogg. mvh Lisa

Warglycke sa...

Jag är med och tävlar... och har länkat med bild och url.

http://ninah-design.blogspot.com/2009/06/juni-manads.html

Hagbacken sa...

Hej Anette! Självklart vill jag vara med i din tävling, vilka fina priser! Jag ska fixa en länk direkt!

Kram Linda

Annas hus och hem sa...

Hejsan!
Vilka underbara priser du har, klart jag vill vara med och tävla. Länkar gör jag också. Kram Anna

Mollymera sa...

Jag är så gärna med i tävlingen!!!
Har ingen blogg, så det blir ingen länk ifrån mig.
Kram Christina

Vit som snö sa...

Det vill jag gärna vara med och tävla om! Så gulliga priser!
Länkar mer än gärna!
Hoppas dina tjejer kryar på sej!
Kram Cilla

Märta sa...

Klart jag vill vara med i din utlottning. Jag länkar från min blogg. Jag hoppas att dina förkylda flickor nu har blivit krya. Ha en skön kväll! Märta

hemma hos lilla mej sa...

Hejsan Anette.Jag vill också vara med och tävla.Jag länkar från min blogg .Jag hoppas att dina förkylda flickor är på bättrings vägen .Ha en skön kväll kramiz ~~~~RITA~~~~~.

Helena sa...

Jag vill gärna vara med och länkar ju såkliart med bild från min sida!!! Vilka fina priser! Hoppas flickorna snart kryar på sig! Kram Helena

Cc sa...

Jag är med. Länkar direkt. Kram

Ardisia sa...

hej! jag vill också vara med å tävla, länkar såklart :) Kram

Nettan sa...

Söta priser, är gärna med & självklart länkar jag =).

Hoppas kickorna kryar på sig fr. förkylningarna !
Kram Nettan

Anki sa...

Hejsan Anette!
Tävling igen!? Kul!! Jag vill oxå vara med o tävla om dina fina priser, länkar givetvis!
Hoppas tjejerna kryar på sig snart!

Stor kram! Anki

Design i tid och rum sa...

hej! vad kul med tävlingen-...men jag måste vara sist som anmäller mig..hoppas jag för lov och vara med..kram Dadda


det är längre sedan jag var inne och tittade in hos dig och anndra hade lite för mycket att göra .

My home is my Castle sa...

Åhh for noen flotte premier :)
dette blir jeg med på og linker deg selvfølgelig ;)

Klem,Kari

Uttan sa...

Men så fina priser!
Klart jag vill vara med!!!
Jag länkar med bild i högerspalten på min Blogg.
Ha det gott!
Kram!

Lilla Rummet sa...

Hej Anette!
Är gärna med och tävlar om dessa fina priser. Länkar tävlingen till min blogg.
Hoppas dina flickor kryar på sig snart. Inte roligt att vara förkyld.
Ha en bra dag.
Kramiz Britt

Birgitta sa...

Hej
Självklart vill jag vara med och tävla om de fina priserna.
Jag länkar med bild på min blogg.
Jag har också tävling hos mej.
Kram Birgitta

Pillan sa...

God kväll! Självklart är jag med och tävlar! Länkar till höger i min blogg också.

Trevlig kväll!//Pillan

MonaA sa...

Hej! Jag är gärna med och tävlar om de fina priserna! Jag länkar från min blogg, och så håller jag tummarna!
Jag har också en tävling på min blogg just nu! Välkommen dit!
Kram kram
Mona

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul med en tävling. Vill ju gärna vara med. Länkar också till höger på min sida.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Anonym sa...

Vilka underbara priser. De vill jag självklart vara med och tävla om, har även länkat.

Kram Sanna

Monica sa...

Hejsan!
En sån fin tävling vill jag inte missa. Är självklart med och länkar från min blogg
Kram Monica

anemonen sa...

Jag är med och tävlar och har lagt in bild och länk på min blogg. En härlig blogg du har med många fina inredningsdetaljer.

Malin sa...

Er gjerne med på denne nydelige konkurransen!
Linker med bildet til min blogg.
Konkurranse hos meg også!

Klemmer Malin

anemonen sa...

Jag undrara om du säljer zinkkrukan med rosa rosor på som du visar på bild i högerspalten?

Måddan - Himla lantligt sa...

Hej Anette! En lycklig vinnare i din förra tävling kan inte låta bli att be att få vara med även denna gång :o).

Men sån tur kan man väl inte bara ha - att vinna EN GÅNG till - hur som helst så har du en av de ljuvligaste bloggar av alla - är helt hänförd varje gång jag är in och det är varje dag det :o).....

Länka till dig gör jag givetvis - ett rent nöje :o)

Kramar& varma tankar
Maud

Clea sa...

hejhej!

än en gång, underbara vinster! jättesött alltihop :)

jag har länkat till tävlingen här:
http://cleaclea.blogg.se/2009/june/3-juli-zinklada-seglarpar-glaslyktor.html

ha det bra!
kram clea

Helena sa...

Hallå!
Vilka fina priser du har. Jag är gärna med och tävlar. Det är redan länkat och klart

Ha det gott!

Helena

Inka sa...

Hejsan Anette!

Åh vilka fina skyltar du fått in. Helt ljuvliga.
naturligtvis vill jag vara med i tävlingen. Skulle inte direkt bli ledsen om jag skulle vinna zinklådan. Och de fina figurinerna är också söta. Jag länkar tävlingen såklart.
Ha en fortsatt trevlig nationaldag.


Kram Inka

Anonym sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla om dem fina priserna!
Har länkat på min blogg om din tävling:
http://hansmunmotminhud.blogg.se/2009/june/tavla-tavla-tavla.html

Kram Johanna
tuggummitatuering@hotmail.com

Vända blad sa...

Höll på att glömma bort din tävling! Hoppas på tur och länkar såklart!
Kram Maria

M sa...

),O
lö,)
l),
l
Jeg vil bli med!
Linker på bloggen min,
klem fra M!

♥ Stines hverdag sa...

Hei hei!
Flotte premier! Jeg vil gjerne være med, og lenke er lagt ut på bloggen min :)

Ha en fin dag!

Isn't she lovely sa...

Första gången jag är här och smyger runt - men absolut inte sista:) Såg att du hade en tävling med så fina priser å den vill jag självklart vara med i. Länkar från min blogg och håller alla tummar!
Kramar!

Tea Lady sa...

Hej!

Jag vill vara med och tävla och länkar i min blogg!!

Hoppas de söta tjejerna kryar på sig!

Kram,
Lena

ANNIKA sa...

så mycket fint du lottar ut .Jag har ingen blogg och undrar om man får delta ändå????
kan tipsa vännerna istället...
gustafsson.57@hotmail.com

Eva sa...

Vad fin madonnastatyn är. Var kan man köpa en sån?

evamar - tävlingsblogg sa...

Vad mycket fint du lottar ut igen. Jag vill också vara med och har länkat i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/june/zinklada-mm-3-juli.html

Agnes sa...

Jag vill jättegärna vara med! Så söta priser!

Har självklart länkat:
http://agnestavlingsblogg.blogspot.com/2009/06/zinklada-mm-3-juli.html

Hjärtat Mitt sa...

Hej!
Såklart jag vill vara med och försöka vinna något av de fina prisen :)
Jag länkar till dig.
Ha en skön helg!
Kram Mari

Gro sa...

Heisan! Jeg vil gjerne være med! Lenker umiddelbart Klem fra Gro - jeg har også konkurranse!

Agneta sa...

Jag vill vara med och tävla om dina jättefina priser. Jag länkar från min blogg. Du har en jättefin blogg som jag gärna återkommer till.

Home By Virginia sa...

Heisann :)

Jeg blir gjerne med og linker på min blogg... *Klem*

Fröken Tindra sa...

Hej, jag är gärna med och tävlar! Länkar från min blogg!
Kram!

ANNAANNA sa...

Jag är gärna med i din tävling.

Jag har skrivit ett inlägg i min blogg, använt dina bilder och länkat hit.

http://wonderings.blogg.se/2009/june/tavla-om-zinklada-sma-seglare-samt-ljuslykto.html

Önskar dej en god start på den nya veckan också.

MVH/ANNA

MariMaja sa...

Så flotte premier du skal lodde ut;)
Jeg er med og linker til deg også;)
Klem fra Maja

Petraso sa...

vilket underbart Candy!! Jag länkar till detta i min sidebar på bloggen
Kram

Petra

Mia sa...

Jag är gärna med och tävlar om de söta vinsterna. Länkar förstås hos mig!

Kram Mia

paula sa...

hej vill gärna vara med
länkar från min blogg
ha det bra
kramiz

Mira sa...

Så koselige ting. Et lodd til meg snille du.

Anne-Lise sa...

Hei på deg, nydelig blogg og flotte premier!! Linken er plassert på min side:-) Ha en flott uke!

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är med och tävlar, jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/june/zinklada-lyktor-mm.html

info@annakarlsson.se

Birgitta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Pysslingen sa...

Hej! Klart jag vill vara med och ha chansen att vinna så fina saker. Jag har länkat till dig i min högerkolumn. Kram

Therese sa...

Vilka underbara priser, jag är helt betuttad i zinklådan, en sådan skulle verkligen göra sig i min lilla sommarstuga som förhoppningsvis blir klar till semestern. Luran behöver något att förvara sina plåster i ;-) Och jag har länkat och tipsat i detta inlägg: http://lurans.blogg.se/2009/june/zinklada-till-mina-plaster.html

Hoppas på tur, eller åtminstonde sol till midsommar :-)

Kram!

Amanda sa...

Vilken jättefin tävling! Jag älskar zinklådan! Den är helt underbar!
Jag vill absolut vara med. Länkar här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/june/tavling-zinklada.html

Håller tummarna! ♥

Lunalei ;-) sa...

Hei!
Så fine premier - jeg vil gjerne være med! Jeg legger ut link med en gang!!!
Vennlig hilsen Lunalu

Jenny sa...

jag är med :)
http://zipzo.blogg.se/2009/june/entry-42071717.html#comment

Villa von Krogh sa...

For en nydelig blogg du har!
Jeg er med og linker selvfølgelig til min blogg. Ha en fin kveld.
-Anine-

Nina sa...

Är med och tävlar om dessa super fina priser!
Har länkat hit från min blogg!
Kram Nina

Tina - Oppussing og Drømmer sa...

Heisann:) Jeg er gjerne med i trekningen om de flotte premiene du har;) Koselig side! Jeg linker til konkurransen på min side:)

Ardisia sa...

Såklart är jag med å tävlar. Länkar också. Kramis

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Vilken härlig blogg du har. Är ny hos dig men absolut så återkommer jag igen. Dessutom så är jag gärna med i din tävling. Länkar i min blogg. Hoppas att du får en bra midsommarhelg :)

Mari sa...

God morgon!!

Jag är med och tävlar om dessa underbara saker...
Önskar mej själv lycka till;-)

Ha en bra dag!!

http://marityrenia.blogg.se/2009/june/lite-tavlingar-jag-ar-med-i.html

Martina sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen. Har länkat i sidebaren i min blogg och hoppas nu på tur! =)

Malin sa...

Hej, vilka fina bilder du gör i din blogg ser ombonade ut. Och jag vill vara med i din tävling förstås så jag länkar från min sida. Ha en skön midsommar, Malin

Photo by Maria sa...

Vilka söta vinster.. Klart man vill vara med.. Mycket konkurrens ser jag men jag håller en tumme..
Länkar så klart till din sida..

Kram
Mia

Ann-Charlott sa...

Hejsan! Vad coolt zinklåda, gärna vara med och tävla. Har lagt ut länk och bild hos mig. Må så gott och njut av sommar! Mvh Lotta

Life Of An Angel sa...

Hej.. Vilka underbara priser du lottar ut.. givetvis vill jag vara med och tävla och har även länkat från min blogg..

Lotta Th sa...

Hej Hej :-)
Har hittat din fantastiska blogg och butik idag!!! Hur har jag kunnat missa denna kan man fråga sej?
Vill gärna vara med o tävla och länkar givetvis ( det har min bloggvän just hjälpt denna tröga dam att göra via nätet haha) Blir det vinst kanske hon borde få den hihi.
Kram/ Lotta

Vitt o Vältummat sa...

Klart jag vill vara med och tävla. Spelar ingen roll vilket pris jag får...;-)Länkar från Vitt & Vältummat.
Kram/Åsa

Livingroom sa...

Hej Annette!
Oh vilka fina priser och vad snygga foton du har på bloggen. Jag deltar i din utlottning och länkar även.
-Lotta

Hemma hos Razzel sa...

Plåtasken är precis den jag letat efter!! Håller tummarna och länkar från min sida!

Ylva sa...

Vilken fin låda! Vill så klart vara med och tävla. Länkar från min blogg.
Ylva

Mia sa...

Oj, jag var visst inte ensam om att vilja vara med =) Men jag försöker ändå, för det var en himla fin låda //Mia

Mailen sa...

Jeg vil gjerne være med :) Har linket deg fra bloggen min :)

~ Camilla ~ sa...

Hei!Jeg er nybegynner fra Norge. Fin blogg du har. Jeg har lært meg å lenke med bilde - så nå har jeg lenket til din konkurranse. :-)

Sugar and Spice sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om de fina sakerna. Älskar plåtburkar. :-) Jag har länkat här: http://sugar-sugarandspice.blogspot.com/2009/06/vinn-zinklada.html

Millan sa...

Jag vill också gärna vara med och tävla, har lagt en bildlänk på min blogg http://millanigulavillan.blogspot.com/

Marja sa...

Ohhh detta vill jag vara med på Jag länkar inne på min blogg
http://marjasblogg.blogspot.com/

Jessie sa...

Så fina priser! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/july/vinn-en-zinklada-seglarpar-eller-tva-st-glas.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!

Carola L sa...

Jag är med och tävlar!

Jag har länkat här: http://mammamuh.blogg.se/tavla

där bloggtävlingarna läggs i datumordning

Madde sa...

Hej jag vill jättejärna vara med och tävla om dessa fin fina priser jag länkar såklart på min blogg

http://madeleinehulin.blogg.se

Sosso sa...

Bättre sent än aldrig

hihi

direktlänkt till din tävling

http://lomia.blogg.se/tavlingar/2009/july/utkast-hos.html

Hälsningar

Sosso