onsdag 17 juni 2009

GLAD MIDSOMMAR !!

Hej på er alla kära besökare...

Nu börjar det närma sig midsommar..det är en sådan härlig högtid tycker jag...det är då det är som vackrast ute....med blommorna och så vet man att det är så mycket kvar av sommaren och ledigheten....

Ledig och ledig...jag kommer ju inte att stänga webshoppen för att ha semester...det är alldelens för roligt med butiken, så det kommer att gå att handla precis som vanligt under hela sommaren.

Dessutom så håller Ofelias Hus hemsida på att få en "omstyling"...som ni snart kommer att få se...Så spännande!!

*

Jag måste få berätta något gulligt som Kent gjorde för mig...i måndags hade vi varit gifta i 13 år....något som jag inte hade koll på....så när jag i måndags kom hem från Badet med småflickorna så står det 13 röda rosor och ett jättegulligt kort med såå fin text och på kuvertet stod det:

I kväll ska vi bort kl. 19.00....

Jajjamänsan jag blev utbjuden på middag av min älskade vän!

Inte nog med det, så köper han en spiltans ny laptop i blankaste svart som matchade min laserskrivare perfekt...och gissa vad?

Det var med någon sorts wide screen skärm som är super stoor!

Det är inte varje dag jag blir så bortskämd...jag har väldigt svårt för att ta emot något som bara är till mig...får alltid så dåligt samvete...samma med födelsedagar...jag tycker alltid att det är så hemskt att ta emot en massa presenter...det är alltid lättare att få ge själv.

*

I dag är det tvättdag...tänk att det kan bli så mycket tvätt i en familj...

Kram till er alla och hoppas att ni får en härlig midsommar...

med mycket god mat och härlig samvaro !

Kram,

Anette

20 kommentarer:

Ardisia sa...

Hej!
Grattis till bröllopsdagen :) Vilken mysig gubbe du har!

Ha en trevlig midsommar! Kram Ardisia

MariMaja sa...

Å så snill mann du har;)
Herlig å bli bortskjemt i blandt;)
Grattis med ny laptop!!
Og grattis med overstått bryllupsdag!
Klem fra Maja

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till eran bröllopsdag.Vilken ÄLSKLING du har vad gulligt.Ja blir faktisk rörd vad gulligt blommor ,middag och dator.Jag det är du verkligen värd 13år.Idagens läge är det ju tyvärr inte många som klarar det.Men TÄNK det har ju du lyckats göra.MYSIGT.Har varit lite mycket just nu men ska lägga in en order men jag vill ju ha så mycket för du har ju så mycket yycket fint.Ha en underbar dag kramiz ~~~~RITA~~~~

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Grattis!!!!Ni firar massor ni idagarna!!!Söta dina flickor är!!!

jadu...det där tvättberget väntar på att bestigas här hemma med....(får väl skylla sig själv om man skaffar 4 barn kanske;)))

Hoppas ni med får en jättehärlig midsomar. Kram på dig!!!!♥

Cc sa...

VAd gulligt gjort, själv har vi bröllopsdag den 21 då blir det18 år fast hankommer inte komma i håg det. Det gör inget jag kan glömma hans födelsedag den 28 i stället. Kram

helen sa...

Grattis! Vilken uppvaktning du fick!

Jag vill också passa på att tacka för den superduperfina "Green house"-skylten som jag beställde hos dig.

Min 16-åriga dotter ville ha den i sitt rum, men då sa mamman stopp!!
Den är min!

En härlig midsommar till dig och din familj!

Kram!

Roses & Angels sa...

Grattis på bröllopsdagen och vilken MAN!! INTE dåligt inte. Alla män är inte så omtänksamma och romantiska hihi. Njut !!! Hoppas maten smakade bra och att ni hade det trevligt. Ha en underbar midsommar! Kram Christa

Anki sa...

Jättegrattis på bröllopsdagen! Vilken fin man du har...blommor, middag & en ny "limousine", hihi...rätt färg o allt!!
Jag har oxå lite svårt att ta emot, ger hellre...det är alltid roligt att göra någon glad!

Hoppas ni får en underbar midsommar med mycket sol! Varma kramar, vännen!

Smultronlycka sa...

Grattis på bröllopsdagen.13 år!!Bra jobbat.Underbara rosor du fick :)
Hoppas middagen var god!!
Å en laptop!!Hoho vad kul!
Ha en härlig midsommar helg!
Kramar Anna

Design i tid och rum sa...

Hej!
såååå snäll man du har...riktigt snäll.

Önska dig och din familj en super trevlig midsommar.kram Dadda

S o F sa...

Men...så himla omtänksamt och gulligt gjort av din make. Mysigt!

Grattis till bröllopsdagen!

Önskar dig/er en riktigt fin Midsommarhelg!

Hemmet Är Min Borg sa...

grattis till er bröllopsdag
och vilka fina rosor ,vilken man du har ;)
vill önska er en trevlig Midsommar
kramis

anemonen sa...

Vilen fin man du har. Ta emot och var glad för det du får. Härligt att få bli bortskämd ibland.Det är inte alla som blir det.

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken gullig make du har. Det var ju inte dåligt med sådan uppvaktning på bröllopsdagen.

Hoppas att du får en riktigt skön midsommar!
Kram Ullis

Photo by Maria sa...

Av en slump landade jag på din blogg.. Vilken sida så fin.. Nu skall jag in och kolla i din butik :-)

Hit kommer jag fler ggr var så säker..

Ha en bra midsommar..

Kram
Mia

japp sa...

Hejhej.. kikar in å beundras över din superfina blogg..
Inte illa att bli så bortskämd av sin vän.. grattis till era 13 år som gifta.. Å grattis till dina gåvor.

Kram på dej och trevlig midsommar..
jag lägger gärna till dej bland mina länkar, om det går bra..Kika gärna in hos mej me.. jag har en tävling på G.. i min högra spalt.kram Helén

Anonym sa...

Grattis på bröllopsdagen - i eferskott! Min 15-åriga bröllopsdag var i går.
:-)
/B
www.lyckligagatans.blogg.se

Anonym sa...

Grattis!!!!!
och så gullig man du har.

Jag är likadan som dig svårt att ta emot saker osv och ge saker tycker jag är mycket roligare. Men nu har jag fått ett problem som heter duga. Min bror ska gifta sig och då vill man gärna ge nå spec och jag letar forfarande...när ska man hitta de där spec?

Ha en mysig midsommar!!!
Många sommarkrammar!!
Psst gillar din blogg!!

(Här härjar barnen för fullt på baksidan.)

Inka sa...

Jättestort GRATTIS till er på er trettonårsdag. Vilken karl du har, minsann!
Och en ny dator...skulle jag också behöva. Och gärna en god middag med maken, på en fin restaurang. Händer inte allt för ofta...eller aldrig.

Jättegrattis till er och ha en trevlig kväll.

Förresten har du ett sånt fint hem...jag har sagt det förut men det räcker inte.

Kramar Inka

Lotta Th sa...

Hej :-)
Hur har jag kunnat missa denna din blogg :-) OCH affär. Fick lite andnöd här hihi.
Nu ska jag plöja igenom dina sidor här och genast lägga den i favoritraden.
Kram/ Lotta