fredag 2 december 2011

Julklappstips i den franska och lantliga inredningsstilen.....


Höjd 45 cm.
Bredd 27,5 cm.

Höjd 54 cm. 749 kr.


Bedårande barnsko för dekoration.
15 x 7 x 35 cm
369 kr.
15 x 7 x 35 cm
129 kr.



379 kr.
*
Ja, mina vänner då var det fredag och det känns så skönt, det är hektiska veckodagar i detta vita hus...precis som hos alla andra i detta långa land....just den här tiden. Vi är inne i december och det är redan 2:a advent i helgen:-)
*
I helgen blir det att heja på sonens hockeylag som spelar hemmamatch. Vi ska också till min yngsta syster för lite mingel och mys på lördag:-)
Lite bull- och brödbak hade jag också tänkt hinna med...mannen är och helghandlar och saffran stod högst på listan....

/Ha det gott!
Anette

3 kommentarer:

Hanna sa...

Fina saker.
Kram
Hanna

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

Åh vill ha allt speciellt barnskorna sååå söta ha en fin helg kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag hade ingen aning om hur årets juldukning skulle se ut, nu vet jag! Blev så förtjust i din vackra clown, han ska ge en lekfull dukning iår. Så mycket fint du säljer, alltid så roligt och kolla dina nyheter.
Ha en fin helg
Kramar
AnnaMaria