fredag 9 december 2011

Jultips och massor med julkänsla....


Vackert inslagen tvål med vintage motiv och med en tag av plåt.
Från Jeanne d'Arc Living.
Kamomilldoft. 250g.
79 kr.
Har så sjukt mycket julkänsla...vet inte vad det beror på...Kanske alla dessa Chailatte som jag surplar i mig...det smakar JUL....jag brukar annars få tvinga mig att komma igång med julstöket...men i år känns det bara så mysigt!  :-D 
Vintage plåtburk med ballerina, perfekt för julens kakor och godis!
149 kr. Jeanne d'Arc Living.
*
Har ni problem med julklappar och ska ge julklapp till någon som gillar lantlig...fransk...vintage inredningsstil...Ja då får ni idag lite jultips från mig!
*
Det har kommit in så mycket fint till webbshoppen, skulle vilja visa allt här men det skulle bli för långt inlägg...;-)
*
Underbar plåtburk från Jeanne d'Arc Living. 139 kr.
Vill ni se mer så klicka HÄR så kommer ni till Ofelias hus webbshopp! 



Vintage lampa i järn med underbar patina.
Taklampa. 499 kr.

Shabby chic taklampa med patina, i järn. 499 kr

Här i norr har det kommit vacker och fluffig snö...det gör ju inte min julkänsla mindre....
Det blir så mycket ljusare och utomhusbelysningarna som mannen har hängt upp gör sig så mycket bättre till snön...
*
Nej, nu ska jag traska ut till lagret och packa julpaket till mina kära kunder:-)
*
Det blir nog att fixa en Chailatte att ta med dit...haha, måste ju hålla julkänslan vid liv...
*
Ha en härlig 3:e adventshelg!
Bara så ni vet och om ni har skralt i kassan dessa jultider....
Allt ni handlar i min webbshopp före jul behöver ni inte betala förens i mitten av februari!
*
/Anette


Inga kommentarer: