lördag 25 februari 2012

Lite nytt till hallen...och kalas!

Korgset - PROVENCE
Lantliga korgar perfekt till köket, hallen eller badrummet....
315 kr/set.
Trälåda - MEDALLIES
Lantlig trälåda till förvaring för kök, badrum.....i shabby white.
169-229 kr.
Trähylla/hatthylla - ESTELLE
Hylla / hatthylla i shabby chic stil med patina.
Höjd 34 cm.
Bredd 50 cm.
Djup 25 cm.
829 kr.
Trähylla/hatthylla - ESTELLE
Hylla / hatthylla i shabby chic stil med patina.
Höjd 34 cm.
Bredd 50 cm.
Djup 25 cm.
589 kr.
Trähylla/hatthylla - OLIVIER
Hylla / hatthylla i shabby chic stil med patina.
Höjd 30 cm.
Bredd 94 cm.
725 kr.
Vi har fått hem en del fina hyllor till hallen eller tvättstugan/groventrén.
*
*
I dag ska familjen på kalas!
Min älskade mamma fyller år och hon ska bjuda på Tacobuffé...det ska bli sååå gott! Vi har inte ätit Taco på jättelänge, så det passar jättebra!
*
Det är sportlov för barnen och här i norr har vi ju som ni vet...massor av SNÖ...
Så vi ska vara ute och åka skidor, tefat och madrass så mycket vi orkar....
Genom att barnen är ledig så kommer jag att skicka leveranser på tisdag och torsdag...
alltså inte varje dag som annars....
Hoppas ni som handlar har överseende med det ;) 
*
Nej, nu ska jag gå och fixa mig fin till kalaset...kanske jag prover mina nya hårrullar...så det blir lite Montazami-lockar :)
*
Ha en fin helg alla ni fina!
/Anette

4 kommentarer:

BroHagen sa...

De där trälådorna gillade jag verkligen!

Trevlig helg!

Traumwerkstatt mit Herz sa...

Dein Blog gehört zu meinen Favoriten . Du hast immer so tolle Bilder. Ich freue mich jedesmal aufs neue.

Viele liebe Grüße
Susanne

WHITE BARN sa...

This is a very beautiful blog ..and your home is absolutely gorgeous ! Thank you for all the amazing inspirations
Love,Tracy

Lisa sa...

Åhh jag önskar att jag kan komma till din fina affär nån vacker dag...

Kram Lisa