måndag 7 maj 2012

Måndag och en ny underbar vecka framför oss!

Nyheter i butiken !
Ny vecka igen...oj, vad dagarna går fort!
Idag skiner solen sååå skönt här i norr och livet känns mer än helt ok!
*

Figurin - VINTAGE



 Tog en paus för att titta in här och önska er en fin vecka....Det är mycket att göra just nu, men det är bara roligt. Ska bara dricka upp min latte och sedan ska det packas leveranser.... 


Crusifix - GAULLOT

Klarnas sommarkampanj har kommit igång och även i vår butik...Alltså handla nu och betala i augusti...bra va!

Kostar endast 29 kr extra!

*

 Nej, nu måste jag kila...jobbet väntar...hoppla :-)
*
Ha en underbar dag!
Anette

1 kommentar:

Hemmavid sa...

Hejsan!

Men vilken fin blogg jag hittade här! Hit kommer jag tillbaka!

Nu ska jag kika runt lite till..

Kramen Jenny