måndag 7 juli 2008

Måla ute, måla inne...


Precis ett sånt här staket skulle jag vilja ha, vi måste nämligen byta ut vårt ner mot vattnet, det är helt ruttet, dessutom måste vi bygga staket på framsidan också. Vår Chihuahua skäller och jagar bilar så fort hon ser någon, inte så bra !!
Fast Kent ska i dagarna lägga kantsten och stenplattor, så det blir nog lite svårt för honom att hinna med ett staket just nu.
Kanske senare i sommar...




I morgon åker målarbyxorna på för min del !
Vi har fått en jättesöt spegel med tillhörande bord under med marmorskiva på. I GULD !!
Kents mormor har somnat in, hon blev 100 år !
Möbeln stod hos henne på ålderdomshemmet och ingen annan ville ha den, gissa om jag blev glad när Kent kom hem med den och frågade :
- Är det här något du kan tänka dig ? - Du kan ju måla den vit !
Kent vet vid det här laget vad som gäller...det mesta får ju färgen vit numera.

Det är bara det att jag har precis skrapat verandaräcket så det skulle också behöva målas..
Elle Belle Bi...ute eller inne ?

Blir det bra väder så tar jag räcket, regnar det blir det guldmöbeln !!

Inga kommentarer: