tisdag 19 oktober 2010

Vad är klockan...?

Ska det vara så fruktansvärt svårt att vakna i tid
att man försover sig två mornar på rad?
Jag brukar alltid vakna 7.10 varje morgon dock inte helger...
men igår morse
eller denna morgon...
Stendöd låg jag där!
*
Exakt 7.45 vaknade jag med ett ryck...
barnen ska vara på skola och dagis 8.30
och det tar 10 min att köra dit....

Jag som dessutom inte riktigt är frisk ännu...seg förskylning!

Jag for runt som en oljad blixt för att hinna med frukost och för att hitta något så när prydliga kläder..Inte lätt när 7-åringen tycker det är såååå noga med vad hon ska ha på sig....det är betydligt lättare med Alva...har hon ett par Barbapappastrumpor så spelar resten inte så stor roll :)

Nåja, vi kom nästa i tid...
*
*
Jag har roat mig med att fota dessa vackra zinkaskar...
Så fina!
Alla boxar har olika bokstäver på locket...
tyckte nog att A:et var finast!
Ha det gott!
P.S
Glöm för allt i världen inte att se
"Sveriges skönaste familjer" ikväll,
kl.20.00 på kanal 5!
Kram,
Anette

2 kommentarer:

Hemma hos Razzel sa...

Det måste vara något i luften! Själv är jag urtrött varje morgon och jag hör att jag inte är ensam..

Photo by Maria sa...

Att försova sig kan förstöra en hel dag, men hoppas din dag blev bra ändå..
Jag har två tonåringar som har svårt att komma upp i tid..
När mina barn var mindre så fixade vi kläderna de skulle ha i skolan dagen efter redan på kvällen så slapp det bli stressigt med att välja på morronen :-) Ett tips ;-)

Vilka fina zinklådor.. Jag gillar zink, det är så vackert..

Kram Mia