lördag 13 november 2010

Lite nytt, lantligt julmys från Ofelias Hus....

Gutevepa, 295 kr.
(länk kommer senare)
Denna helg är det mycket på gång...
tittar in som hastigast för att önska er en mysig helg
med lite nya bilder...




Kudde, 375 kr
(länk kommer senare)

Flickbyst, 875 kr.

Hattask, från 179 kr.

Nu ska jag göra lite lunch till mig och mina tre döttrar.

Mannen och sonen är på hockeyläger med distriktslaget (-96) hela helgen så det är bara vi tjejer kvar hemma.

Senare idag ska Ofelia på kalas och imorgon ska jag och småflickorna fira morfar på farsdag.

Ha det så gott och ta hand om varandra!

Kram,

Anette

1 kommentar:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad underbara saker du har fått in i butiken och som inspirerar och fyller på julpirret. Ljusstaken är fantastiskt vacker!

Ser att du har en utlottning så nu ska jag anmäla mig till den=)

Ha det så gott!
Kram,
Regina