torsdag 18 november 2010

Bokaskar, bokaskar och åter bokaskar....

Nu går veckorna fortare än någonsin...jag hoppas ni känner julstämning...

Här i huset har jag dekorerat med vita slingor både här och där...jag tycker det ger så fint sken. Har också ställt ut två mindre granar i zinkhinkar på bron med var sin vit ljusslinga virad runt om....sååå fint och välkomnande!

*
Bokask "Girl in red"
Krans i svart zink.


Lotuslykta i creme.
*
*
Det har kommit in jättefina bokaskar till butiken,
ville dela med mig lite bilder på dem med er....
*
Snart är det Advent och jag längtar så...beställde nya sofföverdrag till mina 3:or i kväll...
Vilken färg?
Ja, jag tror ni kommer att bli mer än förvånad över färgvalet....
Jag får dem nästa vecka...
så ni får snällt vänta....
lovar att lägga in bilder på bloggen...
*
Men nu väntar sköna sängen...har varit på benen hela dagen...

Kram,
Anette

6 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh det finns så mycket fina bokaskar, så vackra bilder! Ska bli spännande att se vad du köpt för sofföverdrag ;o)
Ha en härlig helg!
Kram/Lena

Country Hill sa...

Vilka underbara bokaskar dom snyggaste jag sett!
Ha det gott!
Kram Lena

Monica sa...

Jättefina saker !!!
Glaskupan är grym !!
Önskar dig en fin helg !!
Kram,Monica

LjuvligtLantligt sa...

Kan du inte visa bilder på dina granar med vita slingor? *nyfiken*
Kram Git

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Wow!! Vilken underbar header du gjort, du är fenomenalt bra på och sätta ihop bilder. Jättefina bokaskar, och den silvriga kupan är läcker.
Ha en mysig söndag
Kramar
AnnaMaria

Hemma hos Razzel sa...

Oj nu har du gjort din vackra header ännu finare!