onsdag 14 maj 2008

Äntligen så kan jag själv...



Nu har jag lärt mig hur man lägger in bilder till texten, det var ju inte så svårt, eller??


Nu ska jag inte behöva muta min äldsta, Evelina varje gång det ska göras. Evelina är faktiskt den mest tekniska människa i denna familj, hon förstår allt så väldigt snabbt och behöver aldrig traggla fram och tillbaks som jag alltid måste. Lyckliga Evelina....



Evelinas egen bild, första isen har lagt sig,
fotad från vår veranda....
En duktig fotograf är hon också och bara 13 år,
var ska det sluta ?

Idag ska jag leta reda på mysiga grossister, det är inte så lätt. Det är ren rama detektivarbetet, men det är viktigt att det blir rätt känsla med ALLT som jag ska sälja.

Jag får nog fråga Evelina, hon kan säkert det också.

Charmiga saker i gammal stil och elegans, precis den stil som "Jeanne D´Arc Living" har, det är också den enda grossist som jag har klart med.


Nu blev jag stressad, måste i alla fall ha 6-8 st för att kunna välja lite, Nä nu måste jag leta vidare...

Inga kommentarer: