lördag 17 maj 2008

Ännu en milstolpe närmare min dröm....

En övervintrad Engelsk Pelargon som jag fick på Mors Dag (i fjol) av Kent och barnen,
som jag sedan tog sticklingar av i Februari så nu har jag åtta st nya plantor.



Nu är visitkort beställt och jag har till och med fått den elektroniska varianten, jajja mänsan
det är gubben min, Kent som har varit duktig.

Kent har varit borta i veckan och då blir jag alltid lite extra sliten, så jag fick sovmorgon, Kent smög ner med både ungar och husdjur, jätteskönt !!

Inte nog med det, när jag sådär vid 11-tiden kommer nerhasandes så sitter Kent på datorn och klurar på hur visitkorten ska se ut, gulle dig...

Dessutom hade han laddat båda tvättmaskinerna med mina ångestframkallande tvätthögar, har jag det bra, eller?

Att han trycker in lite för mycket och blandar lite hejvilt spelar mindre roll.
Genom att det är jag som fixar tvätten här så är det riktig uppskattat när han någon gång hjälper mig.

Det är så kul att detta med "Ofelias Hus" är lika roligt för oss båda, inte bara för mig.
Jag känner att det kommer att bli väldigt lyckat just därför.
Dessutom är det ju alltid roligt att ha någon som tror på sig.....



Inga kommentarer: