onsdag 5 november 2008

Blogga är bra för själen !!

Här är lite stämningsbilder från några nya produkter
Det är mycket ledsamt i huset i dag,
våra små charmtroll har flyttat hemifrån, snyft....
Vad är då bästa medicin mot ledsna själar ?
Jo,att tända ljus och ta vackra bilder...det fungerar för mig,
i alla fall för stunden...

Här på rad kan ni se parfym och tvålflaskor i gammal stil...



...mini provdocka med radbandskrusifix som ni säkert har sett förut, men jag visar den igen...



...nya skyltar i den lantliga stilen...med höns...



...och med en kossa...


..ny kammarljusstake i zink...
hur söt som helst...

...närbild på glasflaskorna...


...de finns i fem olika motiv...


...de lantliga skyltarna brevid varandra, de är 30 x 30 cm.

..kammarljusstaken från sidan...

Avslutar med en sista bild på charmtrollen...
***
I går när jag började böla så sa gubben min :
- Anette, det där med valpuppfödning är nog ingenting för dig...
Jag kan inget annat än att hålla med honom...
jag är alldelens för blödig!
God natt alla nära och kära
och alla bloggvänner


7 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Förstår din saknad. jag skulle heller inte kunna föda upp djur för att sedan skiljas ifrån dem. Det skulle med andra ord sluta med att vi hade femhundratrettielva katter :)

Härliga inspirationsbilder du bjuder på. Tyvärr är det några som jag inte kan se...

Kram Annica

Katta sa...

Förstår att du har svårt att släppa de små charmtrollen.vad fin hundplats de har då. Vilka söta parfymflaskor och den där ljusstaken blir jag riktigt sugen mot, kram Katta

Floras Kulle sa...

Nej men, stackars dig... Åh, så sorgligt! Det är nog som när barn flyttar hemifrån. Jag skulle också böla. Absolut.
Vilka härliga bilder! Jättefina charmiga saker.
KRAM:
Annette

2Learn sa...

Vad ledsamt för er, jag lider med dig. Du har ju haft dem runt benen i åtta hela veckor. Svårt att skiljas. Men tänk istället vilken lycka för familjerna som får dina fina charmtroll, kommer du inte själv ihåg vilken lycka det var första dygnen med en ny liten krabat. Man var förälskad!/S

Sara sa...

Ja gud vad ni ska vara ledsna... Jag skulle aldrig kunna skiljas från dem!

Lilla Blanka sa...

Hej!

Vad otroligt mycket fint ni har i butiken..jag skall titta in med en gång nu :)

Kram och ha en fin helg!
Mia

Ps Vilka små sötnosar..förstår att du kommer sakna dem. Fina namn också *hihi*

LillaFlisan sa...

Stackare!!!!!!
KRAAAAAAM!


Flisan