lördag 1 november 2008

Ny varor på ingång till butiken....



Nu håller vi på för fullt med julförberedelserna...det är ju vår första jul med butiken ...vi ser verkligen fram emot Julen och
Ofelias Hus kommer att kunna erbjuda ett brett sortiment av julklappar...

vi har tagit in en för oss helt ny leverantör, det ska bli spännande!

Vi kommer att sätta ihop presentförpackningar med tex tvålar med tvålaskar i plåt och med en väldoftande lotion, paketerat i en söt trådkorg.
m.m...m.m.


En söt glaskupa i vilken man kan dekorera med vackra ting allt efter årstid.

...varför inte en välkomnande lykta vid entrén, så klart med den rätta patinan....

...söt korg för diskborsten och trasan vid diskbänken eller för vantarna i hallen...



...dekorativa hjärtan med madonnor...
...knoppbräda i gammal stil...

...frukostbricka á la France


...handdukshylla med kryddburkar...


....perfekt julklapp till den som alltid samlar på recept, men som sedan har svårt för att hitta dem när hon ska till att använda receptet...



...vintage trälåda som döljer nycklar och annat fult krafs som blir liggande på hallbordet...



....i detta nyckelskåp kan man hänga cykelnyckel, vindsnyckel och andra sorters nycklar som inte används varje dag...



..en söt ängel till den lilla flickans rum...




...matchande ängel till dörren...




...charmerande zinklåda till bokmärken, klistermärken eller varför inte till det "fula" gameboy-spelet med tillhörande spel.

***
Dessa varor har inte kommit till butiken ännu....
ville bara visa mina bloggvänner vad som är att väntas.

***
Trevlig lördagkväll till mina nära och kära och till alla mina bloggvänner.


Kram
Anette




9 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul att du ska sälja Miljgårdens saker. Gillar ju dem skarpt så då måste jag titta in till dig. Du får hojta till när de är hemma.

Ha det bra!
Kram Ullis

S o F sa...

Fina grejer! Miljögården har mycket fint tycker jag.

Lycka till med försäljningen!

Ha en fin fortsättning på Helgen!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Oj så mycket fint!!!

Kram Annica

Carolyn sa...

I enjoy visiting your blog.It is so interesting to see how people live in far away places.
Take care,
Carolyn

Hagbacken sa...

Hej, och tack för det! Jaha, det är DU som har nätbutiken..där har jag varit in..måste ta en titt till..jättemycket fina varor som är på G....

Kram Linda

Anneli sa...

Tack för din kommentar -
Vad fint du har hos dig - kollat runt - kollat i din shopp - kan säkert bli nån Shopping där, är ju lite manisk ang. detta med att shoppa - Både på Loppis - Tradera - Nätshopping - Hmmm
Droppar alltid in paket var ocg varannan dag... "FNISS"
Kram/Annelie

Lallis - liv och leverne sa...

Vilka vackra saker:)
Kram Lallis

Sara sa...

Åh, vilka fina saker! Visst är det kul att det snart är jul, jag kan knappt vänta tills jag får börja pynta!

Malin sa...

Hej!
Du har jättefina varor i din butik. Vad kul att du vågade satsta! Fågelburarna är bara så läckra.
Kram Malin