onsdag 13 april 2011

Äntligen hemma och nya tillskott i butiken!


Nu är vi tillbaka från Alvas doktorsbesök i Umeå.

Jag är ju en riktig stugsittare och gillar inte alls att vara hemifrån...

Men,men...desto skönare är det att få komma hem igen.


Alvas psykologutredning påbörjades i dag. Jag var inte själv med för jag har fått värsta skrällhostan...inte så kul att sitta där och hosta när Alva behöver koncentrera sig...Kent åkte dit med henne och har precis kommit tillbaka..allt hade gått bra och vi får hoppas att det fortsätter så på nästa besök, nästa vecka.















Rustik ljusstake, 349 cm.
Lite nytt har kommit in till butiken, som ni ser...
Att beställa madonnor som lever upp till mina förväntningar är inte det lättaste...
Jag har tidigare beställt madonnor av Jeanne d'Arc Living och de var långt ifrån bra...
synliga luftbubblor och slarvigt gjutna....

Jag gjorde här ett nytt försök och köpte hem denna näpna modell från Danska Bloomingville...
Blev glatt överaskad när jag packade upp dem...så perfekta och fina i sina detaljer...så därifrån blir det att handla fler modeller, framöver!




Ha det gott i vårvärmen!


Anette

Inga kommentarer: