lördag 2 april 2011

Lördagskalas!




Härligt med helg!

Idag ska vi på kalas hos min äldsta syrra...hon och två av deras söner fyller år med tätt mellanrum så de brukar fira ihop...

*

Vi fortsätter att jobba med återgången till den gamla webbshoppen...jag har på morgonen pekat om nästan alla länkar på varorna som ligger ute i vår sida på Blocket, annars går länkarna till den andra butiken och det blir helt fel...lite trist men nog på klagan!

Det fungerar att handla i webbshoppen nu och det är ju bra....


Hylla med nät i järn, magneter och krokar, 525kr.


Vintage plåtskylt - COFFEE, 149 kr.


Kökshandduk, 59 kr.


Fattigmansburk i glas, 159 kr.


Flätat fat i lantlig stil, 42 kr.


Vacker noteringsbok, 139 kr.


Svart vintage plåtburk-MILK, 249 kr.


Nu ska jag väcka Evelina för att ta en sväng på stan och köpa present till en av syrrans söner...de andras presenter är redan avklarade.


Så irriterande långt mellanrum det blir mellan raderna...


Ha en riktigt skön lördag!


Anette

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad härligt med kalas.Låter bara så himla mysigt.MMmm vad mycket fina saker du har fått in i din butik.Bara massa fina saker.Önskar dej en skön lördag vännen.Kram Rita ♥

Lisa sa...

Lider med er.. Hoppas allt är klart snart.Många underbara vackra saker är det iallafall.

Kram Lisa

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

Hoppas verkligen du får koppla av ikväll nu en stund.för det är du värd...Ha en fin söndag också...

Kramiz/angela

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Du har så mycket fint! :)) Hoppas ni var på ett trevligt kalas. Jag var i Sthlm och myste med mina brorsbarn. Ha en skön söndag. Kram