fredag 1 april 2011

Work in progress!!

Ibland känns det verkligen som att det är någon som prövar ens ork och kraft i livet...

*

Jag menar...

Vår jättefina nya hemsida har krånglat från dag ett...med betalningsalternativen ...med lagersaldot...med avsaknad av bekräftelser som automatiskt ska gå ut till kunderna...så kom droppen igår när vi får höra av EUROVATOR (varning!!!)

som vi köpt den nya sidan av,

att det betalsätt som var en av anledningarna till att vi har köpt en ny sida av dem var...

det kommer inte att gå att installera i den nya sidan!!

Falsk marknadsföring kan man med stor underdrift kalla det....

*

Kan ni tänka er att lagersaldot på nästan 1000 olika varor

inte kommer att gå att justera enligt Eurovator...

förstår ni vilket kaos för oss...

Stackars mannen fick sitta uppe hela natten till 5.30

för att manuellt föra över alla nyheter till den gamla webbshopadressen...

Då är det bara resten kvar....blääää!!!

Så dåligt av Eurovator....hoppas de har någon kompensation på G!


Som grädde på moset så var jag både stressad och så irriterad över detta att jag backade över mannens mercha när jag skulle skjutsa ungarna till skolan i morse...

Jag är inte van att han parkerar bakom min bil...den brukar alltid stå bredvid min bil på garageuppfarten...

Förb%#xat!!

*

Åh, vilken klagan från mig...ursäkta mig, men det känns bättre nu!

*

Nej, nu ska jag packa iordning leveranserna som våra söta och tålmodiga kunder har beställt!

*

See you!

Anette

9 kommentarer:

2Learn sa...

Vilket skitföretag, begär pengarna tillbaka. Tjänsten höll inte vad de lovade. Hemsidor är ju så himla dyra och ska vara så effektiva, ska inte bhöbas massor av manuellt skitgöra- så begär pengarna tillbaka.
Står på dig sis/S

Lisa.L sa...

Men d va då det dummaste jag hört. så gör man väl inte, lurar folk på detta viset! Vilket jobb ni får lägga ner! klart ni ska ha nån slags kompensation! Är norrbottning, har du nån butik man kan besöka ? Eller är d bara webben som gäller ? Trevlig helg. kram kram

lovefriidrott sa...

Nej fybubblan!!!! Usch vad sånt kan göra en gaaaalen. Och butikssidan,,,,,jag vet vad du menar. Vi krånglar också ibland pga att vi gör allt själv så ibland blire liksom fel. Hoppas nu att resten av fredagen blir bra:) Ha d gott.
Kram Sari

Hemma hos Razzel sa...

Förstår dig! Man blir galen då datorerna inte alls gör som de ska och som man blivit utlovad av "experter"... Superirriterad - vilket leder till annat strul som ditt backningshaveri...
Bryt ihop o kom igen! ; )

Unknown sa...

Skulle önska för din skull att allt du skriver idag vore ett aprilskämt med det tror jag inte.
Hoppas allt ordnar sig och att resten av dagen blir bra.
Ha de så gott, kramar Ing-Britt

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

Hej söta Anette!

Åh herregud vad jobbigt med teknikens under...hoppas verkligen
den ordnat sig nu..Det är ju sånt som bara inte får hända...

Ha nu en fin helg ändå och hoppas att du får lite rast och ro

Stor kram från mig

Birgitta sa...

Vilket jobb för er när inte hemsidan funkar som den ska. Hoppas ni får ersättning av företaget eller kan säja upp avtalet med dem.
Vill passa på att önska dej en skön och mysig helg. Var rädd om dej och försök njuta lite också.
Kram Birgitta

barbrok sa...

Men guuud var j-igt, stackars dig!
Verkar vara en uppsjö av lurendrejare i hemsidebranschen, tycker de ringer dagligen. Har en kompis som blev lurad oxå, betala 10.000 sen omöjligt att lägga in nåt själv! Jag ghorde min själv med hemsida 24 och peppar, peppar det verkar funka med allt du beskriver som krånglar på din. Lider med dig.
Kram
Barbro

jenny sa...

Vilka fina virkade band. sånna måste jag investera i nån gång :)