fredag 15 april 2011

Den charmiga narren i Vintage stil har kommit för att stanna....

Härliga fredag!


Trots hosta och snuva så känner jag riktiga luckorus...kan det vara våren ?

Här töar vinterns gigantiska snöberg bort i svindlande fart...inte mycket kvar av det...

Nu blickar vi framåt och vill vi ha grönt gräs

och videkissar att plocka in och njuta av till påsken.

Ibland blir jag så förtjust...ja, mer än vanligt i varor som kommer hem till Ofelias Hus...


Som denna Jester, som jag har fallit totalt för...titta så söt han är!


Jag har sprungit runt i huset på alla möjliga platser för att se var han passar bäst...det är omöjligt att säga, för han är lika bedårande var jag än ställer honom...



Vintage Jester, 259 kr.


Nej, nu ska jag koka mig en tetår och sätta mig i solen en stund...


Ha en riktigt skön helg!


Anette

2 kommentarer:

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

Hej :)

Vilket underbart jobb du har,förstår
att du får lyckorus...det får man ju bara över att se bilderna..

Ha det bäst/kram

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad fin han är Jester, kan tänka mig att han är rolig att placera i olika miljöer.

Läste förra inlägget också och hon verkar otroligt tålig er lilla tjej och söt som socker är hon.

Ha en fin fortsättning på helgen och jag hoppas att det ordnar sig med er hemsida.

Kram,
Regina