fredag 27 juni 2008

Nu är butiken snart komplett...

Träbackar får att lägga handukar och tvål i, eller för blommor
på verandan...

Träkorg med Citronmeliss i , kökshanduken har vi också i ofeliashus.com

Det är hektiska dagar i vårt hus just nu, det har tagits bilder ute och inne och sedan ute igen....

Det är jä..igt svårt att få till det. Men skam den som ger sig, det har blivit sena kvällar och tidiga morgontimmar. ( jag som verkligen får anstränga mig för att hitta bra egenskaper hos mig själv
kom faktiskt på att min envishet i kombination med min uthållighet och min något maniska läggning är nämligen en perfekt kombination i detta fall) hi-hi...

Här nedan ser ni ett exempel på några krukor som vi ska lägga in i butiken i dag, det går ju nämligen att titta in där om ni vill se hur det börjar arta sig...




Jag har tidigare berättat om min syster Susanne, här visar hon sina konstnärliga talanger på
Alva. Syrran köpte ansiktsfärger till henne på sin resa till Stockholm.
Både Alva och Ofelia blev söta clowner.



I går kom syrran och hämtade småflickorna för att ta dem till Luleå Museum, perfekt för mig som hade tusen saker att hinna med.
Flera timmar senare kom filckorna hem fulla av nya intryck, det bara strålade om dem. De hade nämligen också varit på en lekparken och dessutom fikat på cafe´.

Gulle dig Susanne...

Inga kommentarer: