lördag 28 juni 2008

Smakprov ur Ofelias Hus sortiment....

Några bilder som jag tog på mina varor, tyvärr blev dom för mörka för att använda i shoppen,

vill ni se fler varor så kan ni besöka http://www.ofeliashus.com/.

Bedårande plåtburk, uppskattad "gå-bort-present" med några väldoftande tvålar i.


Korgset för div. användning.

Härlig korg i Fil de fer/Trådslöjd, stor och rymlig.Visst är spegeln effektfull, den är i tre delar.
Hög mysfaktor, speciellt tillsammans med ljus, allt finns på www.ofeliashus.com


2 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Fågelburarna var verkligen vackra!!!

Skulle passa jättebra hemma hos mig, men nu på Tisdag ska jag shoppa en massa, så budgeten räcker inte till en bur just nu, men en annan gång kanske..?

Fin butik du har!

Kram, Jenny

<3

No.15 sa...

Fin butik du har!Du gör det jag drömmer om men jag vågar inte.Tänk att ha en egen butik...
Ha en bra dag!