måndag 16 juni 2008

Troyanska hästar...


I går kväll tog jag lite kort...

Asken finns i två storlekar, perfekt att ha väldoftande tvålar i.

Tavlan är väl söt, gjord i det gamla sättet att tillverka saker, trådslöjd/fil de Fer.



I går fick vi något sorts virus i min dator.

Det har inte gått att göra någonting i dag, dessutom jobbade Kent i Älvsbyn hela dagen, så det var bara att vänta tills han kom hem och tog tag i eländet.

Han fick köpa något sorts virusskydd, så nu är det fixat.

Så det blev lite annat gjort för mig i dag, klippte gräsmattan (vår kära maskrosodling ) och sedan röjde jag ut leksaker som ändå aldrig leks med och slutligen skurade jag golven på nederplan ( Kent fick skura på övervåningen när han var klar med viruset).

Ibland är det ganska bra att datorn strejkar, för det blir ju annat gjort då...

1 kommentar:

Sara sa...

Idag när Kent hämtade mig och barnen från Johanna så sa Alva "Johanna åka bilen också". Jag förklarade då att Johanna ska vara hemma nu. Med det lät hon nöja sig. När vi åkte över viadukten så vände sig Alva om och såg en bil bakom oss. Då sa hon "Johanna komma bilen". Jag förklarade då att det nog inte var Johanna i bilen bakom. Visst var det gulligt?