söndag 1 juni 2008

I dag ska hyllor byggas..

Alva på stranden nedanför vårt hus, Evelina bakom kameran.


Nu har jag ett problem, jag vill att hyllorna där jag ska packa varor ska vara i förrådsdelen, det känns lite mindre garage där, trots att det är i anslutning till garaget.

Men det tycker inte Kent, han vill ha det efter ena långsidan där bilarna står...

Jag vet inte hur jag ska få han att förstå.. jag försökte med att: -det blir ju så trångt, jag kanske repar bilen då, det är ju onödigt..

Just nu surar han framför tv-n,
-ska du ha det där så får du göra det själv, säger han.

Kent är jättesnäll och väldigt hjälpsam men när det kommer till hans garage så ska det vara på ett speciellt sätt.

Men hur kul är det för mig och stå där bland avfettningsflaskor och pet-flaskor(vi samlar dom i garaget) och packa mina varor...
Jag hade ju tänkt att göra det lite kvinnligt och fint där jag ska vara och tänk om någon som bor nära vill hämta varan direkt hos oss istället för att vi skickar det som paket. Ska jag ta in dom i ett rörigt garage?

Nej, det går inte !
Vi har en sidodörr till förrådsdelen så då skulle jag inte behöva öppna garagedörren varje gång jag ska in, det är ju mycket bättre.

Måste bara få Kent att också tycka det...

Fortsättning följer...

Inga kommentarer: