fredag 2 april 2010

En påskhälsning....

Hej alla snälla!
Bara en liten hälsning från mig till er...
Här är allt bra denna långfredag...har jobbat lite på fm och
skickat en påskhälsning (via nyhetsbrevet) till mina söta butikskunder.
*
Bilden ovan är från en hylla i mitt kök...
bilden nedan visar hur det går till
när man väger en Chihuahua...
Man tar fram bästa bakvågen och vips...
2189 g, tror jag det blev!

Ha det så bra alla påsk-kärringar...

Ni följer väl med en sväng till Blåkulla?

Kram/Anette

14 kommentarer:

Britt sa...

Vilken söt hund, är det din?

Ha en forsatt skön påskhelg!

Kram Britt

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken söt vovve, hon ser så snäll ut. Önskar dig och din familj en fin och Glad Påsk.
Stora kramen
AnnaMaria

Anonym sa...

Gu va söt hon är!! Glad Påsk syrran! /Sara

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

♥G♥L♥A♥D♥ ♥P♥Å♥S♥K♥

Kram från mig

Helen sa...

Gusis, så söt!!

Ha en jättetrevlig påsk!

Kram!

Hemma hos Razzel sa...

Skönt att se att det finns någon vovve som väger mindre än min!
Trodde att hundar åt "allt" men det visade sig att vissa inte är så.. Hon väger några kilo mindre än rasstandarden och vägrar det mesta...

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken härlig bild på er lilla sötnos. Skulle aldrig få katten att stå stilla på vågen:)

Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK♥
Kram Ullis

Photo by Maria sa...

Vad snällt hon sitter kvar på vågen :-) Så söt..

Ha en bra fortsatt påsk..

Kram Mia

hemma hos lilla mej sa...

Jisses vad söt!!!!Önskar dej och din familj en riktigt Glad påsk vännen Mys och njut .Påskkramar Rita ♥

Birgitta sa...

GLAD PÅSK till dej också.
Kramisar Birgitta

Helena sa...

Vilken liten sötnos! Vill önska dig en Riktigt Glad Påsk! Helena

Ett Vitare Hem sa...

Vilken liten sötis!
Ha en fortsatt fin påskhelg!
Kramis/LenaS

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilken härlig förvaring!

Kram Annica

Vitt hus med svarta knutar sa...

Har återvänt från Blåkulla. Jisses vilket party det var;-) Fick in en riktigt bra landning för sen gällde det att ordna påskfint, påskmiddag, påskägg och påskmys för familjen.

En sån söt vovve! Önskar dig en fin fortsättning på påskfirandet.

Kram,
Regina