onsdag 7 april 2010

Våren har nog kommit för att stanna....

Hej mina vänner!
*
Sitter i ett tyst och stilla hus och skriver....
Alla plus min pappa har åkt till badhuset för att bada...
nog är det ändå skönt att vara själv en stund...
det händer inte så ofta...

Bilderna idag kommer från mitt kök...fotade mitt gamla spegelskåp...
sakerna kommer från butiken..ljusstakarna är väl vackra?
Jag kan inte se mig less på dem..tunga i cement och 46 cm höga...
vi kommer även att få hem en något lägre storlek framöver,
de blir nog fina tillsammans...
Lite nya skyltar har också kommit hem..
skyltar kan man aldrig få för många av...haha..

Vädret här i norr börjar verkligen ge oss ett ärligt hopp om att våren ÄR på väg...

Dripp dropp...dripp dropp låter det från taken...så härligt!

*Ha det så gott i stugorna!

Kram,

Anette

10 kommentarer:

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

Hallå!! Ja låt oss hoppas att våren är här nu!!Det låter skönt att få vara ensam en stund....

Ha nu en fortsatt skön dag
♥ kram ♥

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilka vackra ljusstakar! Jag längtar ibland efter att vara alldeles ensam hemma, då njuter jag av tystnaden. När de andra är hemma går TV:n, det tjoas och tonårsdottern spelar metall så fönstrena skallrar. Men det ju också så skönt att ha dem runt sig ;-)
Kram,
Regina

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Hoppas du njöt riktigt ordentligt av din lediga stund:)

Finfina skyltar det där!

Kram Annica

Vit som snö sa...

Jaa visst behöver man egen tid, njuta av tystnad o bara vara.
Ursnygga ljusstakar, o allt annat med.
Jag hoppas du har rätt om våren!
Kram Cilla

2Learn sa...

och mitt i din ensamtid kom jag och Hektor och störde. Vet du att han sa att vi hade surrat i hela 40min, det kan ju inte stämma. Eller hur? Men lite catch-up tar ju alltid lite mer än en stund.
Ha de/S

Birgitta sa...

Vad skönt med lite tystnad och ro. Ensamtid är inget vanligt i en barnfamilj. Njut av stunden.
Ha det gott.
Kram Birgitta

Photo by Maria sa...

Visst är det skönt att få lite tid för sig själv ibland, en stund att bara vara..

Så fina bilder och jag håller med om att skyltar kan man inte få för många av ;-)

Kram Mia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det kommer och bli en lång och varm vår, sen en fin sommar. Det tar vi och bestämmer. Dom ljusstakarna föll jag handlöst för, skulle kanske ha den kortare varianten. Precis den stilen jag vill ha nu. Tittar in i butiken.
Ha en fin dag
Stor kram
AnnaMaria

Ullis/Leva på landet sa...

Visst känns det som om det är vår i luften, härligt.

Kram Ullis

Ett Vitare Hem sa...

Underbara bilder och nu får vi väl tro att våren är här även om det är rätt grått ute just nu ;o)
Önskar dig en finfin helg!
Kramis/LenaS