onsdag 21 april 2010

Hej alla underbara....

*
Nu har det blivit vår på allvar här uppe i norr...
småflickorna har fått ta fram cyklarna och de har använts flitigt...
fram och tillbaks på vägen utanför.
Sonen cyklade till skolan idag...men Evelina ville inte hänga med...
-Man blir ju typ svettig!
.....
Hon åkte bil med småflickorna.
*
Mannen har gjort en rensning på gården av div. vintersaker...
och jag har rensat ut hallen från alla varma vinterskor och kläder...
det känns så skönt!
Det kommer varor nästan varje dag nu...
det är så kul!

Vad sägs om lite nya kuddar?

Eller en hylla med smålådor?
*
Nu måste jag rusa, ska packa leveranser
och jobba med lite pappersarbete...
*
Sedan har jag träff med Alvas logoped på em.
Mannen och min pappa ska fara till badhuset
med småflickorna efter dagis och skola.
Det avslutas alltid med ett besök till Max för att äta "hammis"...
Småflickorna är som fiskar i vattnet...
med simring så tar de sig runt med en väldans fart!
Nej, nu ropar lagret på mig...
Ha en härlig dag!
Kram,
Anette

4 kommentarer:

Iva sa...

Hi, pillows are very beautiful, where can I buy? Have a nice day. Iva

Photo by Maria sa...

Ja de kuddarna var verligen fina..

Vad kul det måste vara att packa upp nya varor, önskar man hade ett sånt jobb :-)

Ha nu en bra kväll..

Kram Mia

Hemma hos Razzel sa...

Jag plockade bort lovikkavantar och täckbyxor i fredags. -På lördagen vräkte snön ner...kändes som ett hån!
Men sedan har solen skinit!

Anonym sa...

Ja visst är det härligt för barnen att cyklarna kommit fram och att våren kommit! Det kan vi behöva...
Ha en bra helg! Kram Kicki