tisdag 14 oktober 2008

Inspirationsbilder från Romantic Homes

En söt vit blomma på min bro !

****
I dag har jag tittat runt i mina inspirationstidningar,
jag hittade olika sätt att möblera sin matplats.
Bilderna kommer från Romantik Homes som finns att köpa i välsorterade tidningsaffärer.
Den går annars att prenumerera på trots att den är från USA, min syster Sara gör det och det fungerar bra.


Matplats i uterummet eller verandan....
kolla kissen under bordet....


Här kan man se hur hela rummet får en annan stil av att ha några saker i limegrönt...
ganska fräscht...
det är fördelen med att ha en creme/vit bas,
det är bara att ändra färgen på lite ljus eller kuddar, frukt och någon skål
så får man ett nytt intryck av rummet.

Matplats i en glasveranda, så mysigt...


Här hade jag gärna slagit mig ner och ätit lite "Brunch"...


Matplats för den lilla familjen.



Denna lampa såg jag på en amerikansk nätbutik med antika möbler.
Där fanns helt otroliga saker!

Ha en skön eftermiddag, jag ska på stan med Evelina, det blev inte av som planerat i fredags,
istället blev det stallet för Evelina så idag ska vi ta igen det om nu inte något annat dyker upp, man vet aldrig ....


8 kommentarer:

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

åhh den tidningen har jag missat.. Får ta mig till centralen i morgon.. förstår att de är en favorit...
ha en bra höstvecka
kram Linda

LillaFlisan sa...

Oj så vackert!!

Flisan

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Härliga bilder:) Tack för inspirationen!

Kram Annica

♥ Fyra årstider sa...

Söt blomma, höll på att få hjärtslag när musiken på din blogg gick på...*fniss*, trodde inte att jag hade ljudet på så högt..
Ha en fortsatt skön vecka.
Kram Lotta

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Så vackra bilder!

Kram Therese

Floras Kulle sa...

Vilken härlig tidning, den tidningen har jag nog aldrig köpt (trodde inte att det fanns någon sådan...)
Här var lite oväsen runtomkring mig när jag öppnade din sida, så när din musik gick på så vrålade jag: "ÄLSKLING! DIN TELEFON RINGER!!!" Haha, så det kan bli... Skön låt i alla fall!
KRAM: Annette

Katta sa...

Matplats i en glasveranda det är min dröm. Kul den ser ut katten under bordet så där granskande över vad man håller på mig som bara katter kan se ut. Kram Katts

hemtrevnad marie sa...

Roligt att hitta en för mig ny blogg!
Hos din mor och far ser det ut som man vill stanna länge!!
Får kika vidare hos dig imorgon!
kram