tisdag 21 oktober 2008

Ensam kvar...

Nu är det bara Bella kvar, Lilla Blanka ska flytta till Piteå!
Ev. så blir Bella Haparandabo, vi får se på onsdag. Det har varit såååå många som har
kunna tänka sig ta hand om dessa sötisar, gallringen har varit hård men rättvis.
Vi vill att allt ska stämma så de får det så bra som möjligt.

Vi är jättenöjda med Lilla Blankas nya familj, där kommer hon att få det bra!


Har ni sett så fint Bellas öron har ställt sig, nu ser hon nästan ut som en riktig Chihuahua, det är bara lite babypäls kvar så....
Lilla Blankas öron är på god väg, en eller två dagar till så pekar dem också uppåt.
***
Det blir ett kort inlägg idag, måste packa några beställningar
och så "gnetar"jag på med köket,
i går målade jag tredje och sista varvet på
första sektionen, nu är det bara två delar kvar....
Jag måste ha stått i någon konstig ställning för ända sedan jag började med köket så har
jag fått en förj..lig huvudvärk,
kanske måste jag börja stretcha, hi-hi...
Inga bilder på köket idag, det är roligare att få visa det när det är klart!

Ha en bra tisdag!

4 kommentarer:

Willewira sa...

Hej!!
Valparna är ju för ljuvliga!! Förstår så väl att det känns i hjärat att skiljas ifrån dem.

Vi har haft några kattungekullar och varje gång blir det lika tomt.
- Nej, nu ska vi inte ha fler, säger vi. Och så blir det en kull till.
Nu finns inte mamman längre, men vi får väl se om vår nya lilla kattfröken ska få bli mamma...

Måste få fråga... Köket, vad för typ av träslag målar ni på?

Vi har ett liknande kök och det är antikbehandlad furu, inte rent trä, och jag har haft funderingar på att måla det, men är lite osäker på om det blir bra.

Ser fram emot att se ert kök...

Ha en bra dag!
Willewira

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

vilken gullig blomma dom har att mysa i...Dom e sååå söta vavvorna..
Jo jag har försökt hitta tidningen Romantik homes, jag åkte till och med till centralstationen... Hittar den inte någonstans.. ska leta mer...
kram kram Linda

LillaFlisan sa...

Men gosebollarna!
Hur ska ni klara er!!
Underbara är dom ialla fall!
Jag har en fråga som som jag hoppas att du kanske kan svara på..
Jag undrar lite över hur det går med katterna och hunden. Familjen vill INTE ha en tredje kattunge utan en hund! Jag är tveksam, Elliott är riktigt agressiv mot andra katter, han väger dessutom 8 kilo!!(världens snällaste mot människor dock, du kan göra vad som helst med honom utan att han rivs, bits eller fräser)Tog Väldigt lång tid innan han accepterade sin 6 månader yngre lillebror. Han högg honom i strupen, höll ner honom, boxade ja du vet säkert hur det kan gå till..
Vi funderar på en yorkie, mops eller Fransk bulldog. En liten hund med andra ord.. Har du några tips, hur fungerar det för er? Finns det en chans att det kan gå?
Vad tror du??

Kram Flisan

♥ Fyra årstider sa...

Förstår att det är svårt med sådana guldklimpar.
Kram Lotta